niedziela, 15 grudnia 2013

Paranoje i WYNIKI

Zaistniał mały problem w kwestii wyników. Moja nieobecność sprawiła mały problem, który teraz odbija się na mnie i chcąc bądź nie chcąc muszę go naprawić. Otóż dnia 7 grudnia były podane przeze mnie wyniki ostatnich losowań. Możecie zobaczyć je tu KLIK. Zostało to niezauważone i pojawiły się wyniki losowań tych samych wyborów dnia, prezentów i stardollarów z kalendarzy tu KLIK. Bardzo mi przykro, ale prezenty losowane przeze mnie z blogowego kalendarza do dnia 7 i z kalendarza HHB do dnia 6 nie zostaną wypłacone, gdyż już to robiłam, a nie zamierzam płacić za nie swój błąd. Inne losowania z późniejszych dni wypłacę. Pamiętajcie, że po nagrody mięliście zgłosić się w ciągu 24h! Jeśli ktoś to zrobił, a niechcący go pominęłam, przejrzę księgę gości raz jeszcze i nagrody wypłacę. Z góry przepraszam. Nieobecność skutkuje zamieszaniem.

A więc, ostatnie losowanie było : dzień 6 kalendarza HHB (nagrody wypłacam od dnia 7) losowane przez ModnyKotek oraz kalendarza blogowego od dnia 8 do dnia 10 losowania przez ModnyKotek.

Teraz losowania od dnia 10 kalendarza HHB

10 Dzień 20sd dla Muffin.Love
11 Dzień losowanie w nowym poście
12 Dzień losowanie w nowym poście
13 Dzień 26sd dla maja_kesha
14 Dzień 24sd dla maria979
Losowanie kalendarza blogowego :

11 Dzień AgnesMagnes99
12 Dzień Olicjoza ♥
13 Dzień aga-medoll13 ♥
14 Dzień Lawliet. ♥

Po nagrody zgłaszajcie się na konto oliwcia paris. Macie na to 24h. Proszę, aby osoby które wygrały stardollary wystawiły od razu projekt, a osoby bez SS napisały co chcą dostać z giftshopu.
*♥ nagrody sponsorowane przed ModnyKotek


EDIT : Wyniki obydwu kalendarzy jak i same posty dodaję ja, więc ja za nie odpowiadam!!!