wtorek, 10 grudnia 2013

Kalendarz Hot HotBuys: 10.12.2013

W dziesiątym okienku adwentowego kalendarza można nabyć czarną sukienkę mini Hot HotBuys Heart Bustier. Jej cena to 17sd  - uważam, że jest bardzo zawyżona. Sukienka bardzo klasyczna, sama w sobie jest ładna, ma piękną strukturę, motyw błyszczących "gałązek", dopasowuje się do doll. Nie podbiła mojego serca na tyle bardzo, bym mogła zachwycać się nią jeszcze przez następny tydzień, tym bardziej, że jest czym zachwycać się w nowym Valentino Tribute. Wpadła Wam w oko ta mała czarna?

Spośród komentarzy wylosuję osobę, która wygra sd na jej zakup.


18 komentarzy:

  1. No ładna, ale ciut za droga jak na taki prosty wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładna ;) Można kupić, w szafie zawsze przyda się taka prosta czarna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna, ale mój budżet na razie nie dysponuje taką kwotą ;_;

    bambus99

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i myślę, że zagości w mojej szafie. Czy tylko ja nie zachwycam się nowym Tribute? Jedynie kilka drobiazgów wpadło mi w oko z tej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty ;) Ja też nie widzę tam jakichś cudów ;)

      Usuń
  5. wciąż zastanawiam się nad jej kupnem, z jednej strony mi się podoba, ale z drugiej nie wiem czy trochę nie za wysoka cena

    dosia11

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno cena nie współgra z jakością wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym kupić tą sukienkę, ale wszystko wydałąm na nowe kolekcje.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się, nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ładna, ale masz rację, cena strasznie zawyżona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że tę sukienkę można wykorzystać w wielu stylizacjach, ponieważ jest uniwersalna.
    Zastanowię się nad jej kupnem :)
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna aczkolwiek troche krój nieprzemyslany bardziej jak szmata wyglada niz sukienka nie podkresla wogole kształtów ;)

    maria797

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna i fajnie wygląda na doll. Niestety nie mam sd żeby ją kupić.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się, chyba ją kupię, ponieważ może służyć jako baza do stylizacji.
    Muffin.Love.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna ale cena trochę wysoka :/
    gosiak1997

    OdpowiedzUsuń