niedziela, 15 grudnia 2013

Nadrabiamy: Kalendarz HotHotBuys 11 i 12.12.2012 cz.1

Witajcie kochani! Na początku chciałabym przeprosić za swoją nieobecność, ale mam małe problemy w szkole, z których się muszę wykaraskać jakimś cudem. Niestety do rozwiązania ich potrzebuję czasu, dlatego też przez te kilka dni mnie nie było, a podejrzewam, że moja znikoma obecność na blogu przedłuży się do końca tego tygodnia. Teraz mam trochę więcej czasu, tak więc dodam zaległe stylizacje z kalendarzowymi przysmakami!

Kalendarz Hot HotBuys: 11.12.2013

Tego dnia w jedenastym okienku pojawiła się sportowa góra od dresy. Sportowa tylko i wyłącznie przez swój ogólny wygląd i krój, natomiast ozdobniki na niej zawarte ukazują jej całkiem inne oblicze. Bluza nazywa się Hot HotBuys Bomper Jacket, a jej cena wynosiła 16sd. Uważam, że była zbyt wysoka, tym bardziej że ubranko nie jest szczególnie zachęcające. Gdyby bluza była rozpięta, automatycznie zyskałaby większą rzeszę fanów. Teraz możemy kupić ją na bazarku w nieco bardziej okazyjnej cenie.


Kalendarz Hot HotBuys: 12.12.2013

To już dwunaste otwarcie Hot HotBuys'owego kalendarza! W tym okienku pojawiły się przepiękne złote szpilki Hot HotBuys Pearls Heels, których cena wynosiła 12sd! Uważam, że wartość tych butów jest adekwatna do ich wartości. Świetne wykonanie, rewelacyjny kolor i całkiem ładny szpic (chociaż nad tym graficy mogli się lepiej zastanowić). Tak czy siak, nic nie jest idealne, ale te buty warto mieć w swojej szafie. Niestety nie są już dostępne w Starplazie, ale na pewno na bazarku znajdziecie je za grosze. Kupujcie póki gorące!


Podobają Wam się stylizacje? Macie któreś z tych rzeczy?
Część drugą zaplanuję być może jeszcze na dziś. Spośród komentarzy pod tym postem wylosuję 4 komentarze, które zdobędą stardollary za te HotBuysy. 2x po 12sd oraz 2x po 16sd. Zachęcam do komentowania kochani.

19 komentarzy:

  1. Nie mam nic z tych rzeczy. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba, druga ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja mnie zauroczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, żałuję że nie kupiłam tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bluza, a szpilki ujdą

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze - stylizacje cudowne! D:

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 stylizacja, wyszła tobie "bardzo". Strasznie podoba mi się, a sama mam już bluzę

    Kaskamaska

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że nie kupiłam żadnej z tych rzeczy. Stylizacje bardzo ładne.
    Hi.....angel

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylka rzeczywiście jest absolutnie genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnej z tych rzeczy, nie zdążyłam kupić,a le twoje stylizacje mnie zachęcają :D
    Muffin.Love.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tych rzeczy z fashion inc.
    Pierwsza stylizacja jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje, po za tym - jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obiecałam sobie, że nie będę hejcić znajomych...
    Ale te stylizacje są beznadziejne. Obie. ._.

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylizacja cudna!
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje, szczególnie 2 jest boska!

    Olicjoza

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje bardzo mi się podobają. Są takie niebanalne i oryginalne. Tylko pozazdrościć talentu.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 stylka swietna :D szkoda ze nie kupilam tej bluzy

    OdpowiedzUsuń