sobota, 24 stycznia 2015

"Makijaż pod lupą" #7

Cześć.
Dzisiaj przygotowałam dla was kolejną metamorfozę. Tym razem swojej przemiany doczekała się Lawliet.

Aktualny makijaż

Moim zdaniem Twoja doll  jest bardzo oryginalna. Podoba mi się makijaż oczu, który jest wykonany bezbłędnie. Kolory jakie wybrałaś są ciekawie ze sobą połączone oraz pasujące do karnacji doll. Twoja doll równie ładnie wyglądałaby w kolorowym makijażu.
Muszę przyczepić się do jednej rzeczy, która mnie trochę drażni. Mam na myśli cienie na ustach i policzkach. Według mnie są niepotrzebne, a te które są na policzkach, nachodzą na włosy i wygląda to nieestetycznie. Brwi są za ciemne w porównaniu do koloru włosów. Powinny być albo bardziej jasne, jeśli zdecydowałaś się na czarne albo jasne brązowe. Poza tym nie mam więcej uwag. Pomijając to co już napisałam, jeśli chodzi oto co mi się nie podoba w Twojej doll, nie zmieniam zdania, że jest oryginalna i ładna.

Jakie zmiany? Zdecydowałam się również na makijaż w zimnych barwach. I sądzę, że kolory jakie wykorzystałam pięknie podkreślą tęczówkę doll. Do makijażu oczu użyłam kolorów tj.: czarny, szary, śliwkowy, fioletowy, najjaśniejszy różowy i jasny brzoskwiniowy. Usta pomalowałam różową szminką i jest to stonowany róż. Próbowałam różnych kolorów szminek, ale przez to że dużo ich nie masz, połączyłam ze sobą dwa odcienie. Policzki postanowiłam delikatnie podkreślić. Fryzurę zmieniłam na inną i uważam, że ta do doll pasuje bardziej. Wybrałam czarny kolor włosów, dopasowując je w ten sposób do brwi. Jestem zadowolona z metamorfozy, ponieważ moja wersja makijażu, moim zdaniem bardzo pasuje.

Metamorfoza

Porównanie

Oceńcie sami czy:
Jest lepiej przed czy po?
Tu możecie się zgłosić: KLIK

14 komentarzy:

  1. Kogoś mi przypomina doll z przed, ale nie mam pojęcia kogo :/ Makijaż po jest bardzo ładny, ale nie podoba mi się fryzurka - uważam, że nie pasuje do twarzy oraz podkreślenie policzków. W przed natomiast podoba mi się wszystko - no może prócz tych cieni. A fryzurka jest świetna!

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przyznam się, ale z policzkami miałam największy problem, bo nie było ładnego bronzera :)

      Usuń
  2. Wiem, te policzki są dość specyficzne, ale właśnie dlatego je lubię. A fryzurę z po dość długo wcześniej miałam na doll, słabość brała gorę co do niej. Świetny makijaż wykonałaś, dzięki. c;

    OdpowiedzUsuń
  3. przed i po mi się podoba, jednakże bardziej chyba jednak ta twarz przed, bardzo charakterystyczna. no i jak dla mnie brwi sa w porzadku, jak i te cienie na ustach, na policzkach już nie koniecznie jednak. bardzo ładne makijaże, oba

    OdpowiedzUsuń
  4. Doll przed bardzo mi się podoba, no może trochę usta mi przeszkadzają :D
    Makijaż po również mi się podoba, chociaż fryzura przed lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę wersję "przed", ale to kwestia gustu, bo wersji "po" nie można nic zarzucić. Poza tym muszę przyznać, że po dzisiejszym tekście, w porównaniu do poprzednich, widać naprawdę znaczącą poprawę. Przyjemnie było go przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi o wiele bardziej podoba się 'przed'. Znaczy to nie jest tak, że 'po' coś jest nie tak. Makijaż prezentuje się perfekcyjnie, ale doll całkowicie utraciła tą 'oryginalność' o której sama pisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed nie podobają mi się usta i policzki.W ,,po" zmieniłabym fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie lepiej "po".
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  9. Po
    http://pasteljoues.blogspot.com/
    u mnie konkurs

    OdpowiedzUsuń
  10. Wersja przed jak i po bardzo mi się podoba. A tak btw. to doll Lawliet jest świetna, ta twarz taka hipnotyzująca..
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam mieszane uczucia, bo oba makijaże bardzo mi się podobają. Pierwsza twarz jest zdecydowanie ciekawsza, niespotykana wręcz, natomiast po przemianie doll ma lepszą fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba wersja po przemianie :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń