piątek, 14 listopada 2014

#43 - ChrissyCouture.

Jak tam po długim weekendzie? Co ciekawego robiliście w wole dni?

_______________________________________________

Dzisiaj mam dla was użytkowniczkę ChrissyCouture., pochodzi ona z USA, ma 54 poziom oraz status Royalty. Muszę przyznać, że wyjątkowo długo szukałam adekwatnej stylizacji do dzisiejszego posta. Wiem, że ten look będzie miał zwolenników i przeciwników.
Jej styl bardzo mi się spodobał. Sama lubię czasami stworzyć jakieś luźne outfity, zwłaszcza jak mam po 4h wykładów.
Kolorystycznie wszystko jest dopasowane. Najbardziej podoba mi się sam fakt, że bluza została wykonana ręcznie. Nie wiem, czy przez samą Chrissy ale ogólnie jest na "+". Połączenie spódnicy z koszulą przewiązaną w biodrach było świetnym pomysłem. Dodaje to temu lookowi jeszcze więcej plusów. Jak już pewnie zauważyliście, na jej 
szyi widnieje naszyjnik "tatuaż", które swoją drogą stały się teraz bardzo modne. Pamiętam, że jak byłam mała można było je dostać z "automatów". Nie wiem, czy w Polsce też tak mieliście, chociaż zakładam, że tak. 
Jedyna rzecz, która mi się tutaj gryzie, to twarz. Nie pasuje ona do tej stylizacji. Chodzi mi głównie o makijaż. Powinien być on jak ja to mówię "flawless" i prawie niewidoczny na twarzy. On bardziej mi pasuje do stylizacji z udziałem stroju kąpielowego lub letnich stylizacji. No, ale to tylko moja opinia :)




_______________________________________________




10 komentarzy:

  1. Twarz doll ładna, ale strój mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna doll, stylizacja też pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta stylizacja nie przekonuje, może to kwestia tego, że nie podoba mi się taki styl. Jakoś nie do końca mi to wszystko współgra. Za to twarz bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twarz ma ładną, duży plus za własny projekt. Jeżeli chodzi o stylizacje, kompletnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest jak dla mnie brzydka, ale twarz ładna.

    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  6. Popularność tattoo chokerów już powoli mnie irytuje. Coraz więcej użytkowników takowy posiada. Mam swój bardzo długo, a teraz czuje się jakbym była w 1 worku z tymi pseudo hipsterami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od pasa w górę jest OK. Twarz dollki jest bardzo ładna i do tego ma śliczne włosy. Bluza / bluzka też jest całkiem spoko :)
    Od pasa w dół - po prostu mi się nie podoba, a dokładnie nie podoba mi połączenie długiej spódnicy z przewieszoną w pasie bluzką. Moim zdaniem jakoś dziwnie to wygląda :/

    missm963

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja mi się nie podoba, twarz jest nawet OK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twarz śliczna, ale stylizacja brzydka. Jest taka niedbała, dół jest bardzo przepełniony. Efekt nie jest ciekawy.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń