czwartek, 26 czerwca 2014

Wybór dnia

Tytuł dzisiejszego wyboru dnia otrzymał kostium kąpielowy w całuski - Horsebit Lips Swimsuit. Znajdziemy go we wczorajszej kolekcji It Girls. Kosztuje 15sd. Niestety, nie zainwestuję w niego, gdyż nie zakładam strojów kąpielowych na Stardoll. Dwuczęściowe, owszem, czasem się przydają, ale w moim przypadku - nie takie. Ogólnie jest bardzo ładnie wykonany, choć góra za bardzo zabudowana, według mnie.
Co o nim sądzicie? Kupiliście?
Z komentarzy wylosuję osobę, która wygra sd na jego zakup!

16sd na zakup poprzedniego wyboru dnia otrzymuje Black Tolly. 
Zgłoś się do ModnyKotek i zarezerwuj coś z wliczoną prowizją w ciągu 24h.

21 komentarzy:

  1. Hmmm... no nie wiem : / nie przepadam za strojami kąpielowymi. Ale ogółem mówiąc, to strój jest całkiem fajny. Podoba mi się to jak jest połączona góra z ... yyy... tym ''czymś'' na szyję ^^. Trochę przeszkadzają mi tutaj te ''całuski'', bo jakoś nie przepadam za czymś takim na ubraniach. Podsumowywując, strój jest bardzo ładny i nawet bym go kupiła, gdyby nie;
    1.cena; mimo wszystko nie dałabym za niego aż 15 sd,
    2.po prostu z góry wiem, że do niczego go nie wykorzystam i jestem tego w 100% pewna.

    Amara0122

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupuję strojów kąpielowych. Ten jest wyjątkowo nieciekawy. Nie znajdzie się w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój kąpielowy nie podoba mi sie. Zazwyczaj nie używam ich w stylizacjach, a ten tego nie zmieni. Ma ciekawy krój, ale wzór w usta nie podoba mi sie. Cena jest wysoka, więc na pewno go nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem świetnie nadał by się jako zwykła bluzeczka, dół można zakryć spodniamy cyz też spódniczką. Nie wiem jeszcze czy uda mi się wykombinować coś takiego, by wyglądało to fajnie, ale zastanowię się nad kupnem tego stroju. Jak dla mnie jest ciekawy.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Można ukryć dół i już będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbyt mi się podoba. Nie mój kolor oraz krój. Zwyczajnie mi się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się on nie podoba.
    Nie używam tego typu rzeczy, więc nie marnuję sd na jego zakup.
    W sumie wykonany jest ładnie, ma fajny kształt.
    Fajny pomysł na usta :)
    Cena jest trochę wysoka jak na kostium.

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest dość dziwny. Nie podobają mi się te złote klamerki (?) Nie noszę strojów kompielowych, więc, tego nie kupię.

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż, wygląda normalnie. Wątpię, że by się przydał, ale może... Niestety, nie zakupię. ;)

    juliatojajulia

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie gustuję w strojach kąpielowych na Stardoll, ale muszę przyznać, ze ten wygląda naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje pierwsze skojarzenie to strój lalki barbi. Nie podoba mi się kolor, krój i cena. Po prostu nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się strój, jednak jego cena jest trochę wysoka.
    Zastanowię się nad kupnem :)

    Folklora

    OdpowiedzUsuń
  13. Napiszę tyle : jest paskudny jak nie wiem co .... O cenie już nie wspomnę . uważam ,że admini przesadzają z tymi cenami . 15 sd za takie badziewie ?!
    dominika-10

    OdpowiedzUsuń
  14. jest ładny, ale nie kupię.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Wg mnie jest trochę dziwny.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny ale troszkę drogi mimo wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku. Jaki słodki ^^
    Kupuję ;3

    M-M-M-Majka

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest ładnie wykonany, przypomina Hot Buys. Niestety nie kupię go ze względu na brak sd.

    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  19. Do czasu gdy nie przeczytałam opisu nawet nie zwruciłam uwagi, ze to są całuski, myślałam, źe zwyczajne kropki, kleksa. Mi on nr przypadł do gustu, nawet sc bym w niego nie zainwestowała. Według mnie góra jest zbyt zabudowana , a dolna część... sama nie wiem jak ją opisac... To wszystko mi się nie podoba, choć złote przywieźli są dosyć ładne i dodają tutaj lekkiego ładu. Ogólnie steruj jest zbyt,,Barbiowaty" i wyglada na darmówke, nie wiem jak mugł zostać wyboryrem dnia.

    Kadaer010

    OdpowiedzUsuń