sobota, 3 maja 2014

Wyniki naboru

Nadszedł najwyższy czas dodać Uzależnionym nowego zastrzyku energii! 
Dziękuję za wszystkie zgłoszenia, zawsze powtarzałam i pewnie nadal będę to robiła- blogowanie to naprawdę świetna sprawa, dzięki temu można się wiele nauczyć i poznać innych ludzi. Nie rozpisując się niepotrzebnie- gratuluję zwycięzcom pierwszego etapu! Skontaktujcie się ze mną jak najszybciej na gg: 46454452 w celu uzyskania dalszych informacji. 

Poradniki makijażowe:
Szu_szu

Redaktor dzienny:
ZawszeHannah1
antonowka111

Redaktor od artykułów modowych:
MissMileyLove1
ZawszeHannah1


32 komentarze:

  1. Gratuluję i czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, czekam na posty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Również czekam na posty :)

    I mogę potwierdzić, że blogowanie to naprawdę świetna sprawa. Jak się zacznie, to nie chce się skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, czekam na nowe posty i życzę powodzenia! :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  5. O Matko nie spodziewałam się :o
    Dziękuję bardzo i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, nie sądziłam że się dostanę hah :)
    dzięki :*

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje, oczekuje wysokiego poziomu haha

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku, nawet nie przeszłoby mi przez myśl, że się dostanę! Dziękuję z całego serca i gratuluję pozostałym! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i witamy w drużynie! :3


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  10. <33 Warto jednak czasami o coś zawalczyć lub po prostu spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje mam nadzieję że sobie poradzicie :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ! Fajnie ,że na blogu będą nowe redaktorki i czekam na Wasze posty :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację. Zobaczymy jak nowa redakcja się spisze. Już czuję ten zastrzyk ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację, czekam na pierwsze posty ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na posty! Dziewczyny, dajcie z siebie wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie gratuluję ! ;**
    sandra11185

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam i gratuluję :*
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję. Czekam na posty. c;
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń