sobota, 3 maja 2014

Licytacje

Zachęcam do licytowania poniższych rzeczy, zostaną one sprzedane jeśli cena zadowoli osobę sprzedającą. Wyniki licytacji już jutro.
______________________________________
1. malutkacandy
______________________________________
2. malutkacandy
______________________________________
3. iskrat
______________________________________
4. iskrat
______________________________________
5. kruha

______________________________________
6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. lolosrebro

______________________________________
13. asiab66
______________________________________
14. asiab66
______________________________________
15. agatkaka65
CW: 30 sd
______________________________________
16. Carli_28
______________________________________



35 komentarzy:

  1. Daję 15 za spódnice z basic (nr.14 od asiab66)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Narazie nic mnie nie zaciekawiło ;)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś sprzedałam jeden HB, który tu jest za 7sd, bo byłam dziwna i nie rozumiałam tego..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma czegoś wartego mojej uwagi.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  5. nie licytuję, ale życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie licytuje . Drogo ...
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej mnie nie będzie stać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę drogo dlatego nie licytuje.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy Asiab66 byłaby zainteresowana wymianą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a za którą rzecz chcesz się wymienić i na co? :)

      Usuń
    2. Chciałabym sukienkę DKNY, a na co to się jakoś dogadamy prywatnie pewnie :)

      Usuń
  12. Z chęcią bym coś zalicytowała, ale kasy brak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym też coś mieć ale niski budżet ;_;

    OdpowiedzUsuń
  14. 200sd za brązowe platformy :)
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  15. Daję 60 sd za platformy 4. iskrat

    SrebrnaBlue

    OdpowiedzUsuń
  16. Brak sd mnie dobija ;-;



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety brak kasy :(

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj widzę tutaj kilka rzeczy dla siebie, ale akurat brak sd :/ Może następnym razem coś zalicytuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety brak sd ;)) Ale widzę moją sukienkę ;)) Może uda się coś zarobić :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nwm czy skorzystam ;O
    sandra11185

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam sd. Jestem biedna. ;-;
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń