wtorek, 8 kwietnia 2014

Zmiana

Czy Wy też zauważyliście, że Stardoll się jakby... "zaokrąglił"? Ostatnio został zmieniony wygląd całej witryny, rogi zostały zaokrąglone. W Starplazie również! Konkretnie chodzi mi o metki: jak możecie zauważyć tutaj ich wygląd również się zmienił. Co więcej, została dodana nowa opcja - wysłanie ubrania jako prezent, ale już bez zbędnego dodawania go do Listy Życzeń. Po kliknięciu w odpowiedni przycisk, otwiera nam się okno, w którym wybieramy przyjaciół, do których chcemy wysłać daną rzecz. Szczerze mówiąc, bardzo podoba mi się ta opcja, ponieważ wysyłanie podarunków ze Starplazy będzie łatwiejsze.
Co o tym sądzicie? Skorzystacie z nowej opcji?



28 komentarzy:

  1. O tak, brakowało mi tego typu opcji! Bardzo się przyda.
    A co do spódnicy...Nie podoba mi się ani trochę. Widziałam ładniejsze za sm, więc nie kupię :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że o tym pomyśleli. Przyda się.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ale kto mi zechciałby wysłać cokolwiek. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie zmiana na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zmiana. Może komuś coś wyślę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo fajna zmiana :3


    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc nie zauważyłam zmian xD Opcja z prezentami jest jak najbardziej przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zauważyłam zmian xd Bardzo przydatna zmiana i dzięki tym "zaokrągleniom" stardoll wygląda ciekawie .
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiana jest bardzo przydatna. Będzie nam o wile łatwiej coś komuś kupić. Mi te zaokrąglenia nie pasują bo dziwnie się robi scerra, ale w sumie fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. No nareszcie! Tak długo na to czekałam, aż w końcu będę mogła obdarowywać przyjaciół prezentami. Na pewno skorzystam z tego przy najbliższej okazji. Mam tylko nadzieję, że to będzie już na zawsze, a nie tylko na pare dni. hahahaha pozdrawiam !!!

    sisi3305

    OdpowiedzUsuń
  11. fejm się zgadza! B|
    przydatna opcja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dłogo czekałam na taką opcję. Czasem chcę wysłać komuś prezent ,a nie ma tej rzeczy w liście ;/ Teraz będzie o wiele łatwiej. Szczerze ? Wcale nie zauważyłam tych "zaokrągleń" oraz tej opcji.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spodziewałam się tego. Świetna opcja.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa opcja, przyda się.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. prezenty tego typu admini zabezpieczyli można je wysyłać jedynie gdy użytkownik stardoll posiada więcej niż 12 level

    hanna-montana66

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna opcja. Coraz więcej zmian jest wprowadzanych, w sumie dużo przydatnych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zauważyłam zmiany, jestem zadowolona. Opcja z wysyłaniem ubrań jest fajna, ale myślę, że nie będę z niej korzystać.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo cieszę się z tej zmiany. Jest świetna i na prawdę zmiana na lepsze :) Prezenty dla znajomych wcześniej dało się wysyłać, ale jedynie za 2 sm/sd w StarBazaarze, a na dodatek nie wszystko mogło się wysyłać. Teraz jest świetnie i bardzo się z tego cieszę :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna opcja, skorzystam z niej, a o "zaokrągleniu" skapnęłam się już
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna zmiana, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zauważyłam przy prezentach to zaokrąglenie. Fajna opcja. ;)

    OdpowiedzUsuń