wtorek, 8 kwietnia 2014

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia została czarna spódniczka mini z przetarciami Simona Denim Skirt. Znajdziemy ją oczywiście w nowej kolekcji Nelly. Koszt jej zakupu wynosi 17sd. Według mnie to dużo jak na mini, ale dla tego sklepu można zrobić wyjątek. Do samej spódniczki mam mieszane uczucia, nie mam pomysłu na wykorzystanie jej. Jak na razie nie kupię.
Podoba Wam się? Kupiliście?
 Z komentarzy wylosuję osobę, która wygra sd na jej zakup.

 18sd na zakup poprzedniego wyboru dnia otrzymuje SrebrnaBlue. Zarezerwuj coś dla ModnyKotek z wliczoną prowizją i zgłoś się w jej księdze gości. Masz na to dobę.

30 komentarzy:

  1. Nie z bardzo mi się podobają. Raczej ich nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię spódniczek mini, więc nie zrobię dla niej wyjątku. Poza tym 18 sd to spora przesada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka nie podoba mi sie. Nie lubię mini, a ta mnie nadal do nich nie przekonuje. Przetarcie wygląda brzydko, a cena jest wysoka. Na pewno nie trafi do mojej szafy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio mi się podoba. Jest taka zwyczajna, nie ma w sobie niczego ciekawego, a cena to zupełne przegięcie. Nie kupię jej.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, nie i jeszcze raz nie. Okropna! Całkowicie nie mój styl! Nie kupię.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Nom, fakt, że droga, ale warta swojej ceny. Czarny kolor jest bardzo uniwersalny. Przetarcia dodają jej "tego czegoś". Można by z nią zrobić fajną stylizację na lato :)
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  7. I znowu za krótka spódniczka w Nelly.Kolejna wtopa...
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupię, droga i nie przydatna. Bo kto by zrobił udaną stylkę ze spódnicą z wielką dziurą? No ja błagam :|

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, lubię spódniczki i lubię styl country, jeśli będzie jakaś promocja na pewno kupię, ale na pewno nie wydam na nią 17sd.

    Kate-Tunstall

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupię, nie mam pomysłu na stylizację ;)) Jak coś wymyślę to może kupię ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka mi się nie podoba . Nie lubię mini i raczej jej nie kupie .
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka mi się nie podoba. To, że jest ze jest z jednego z najlepszych sklepów na stardoll to nie znaczy, że ma ona kosztować aż 17 SD!. Na pewno jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzydka i bardzo droga, nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za tego typu spódnicami ,jakoś specjalnie nie powala ,cena również nie jest mała. Nie kupię ze względu na cenę oraz na to ,że nie mam pomysłu na zrobienie z nią stylizacji :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna spódniczka, może kupię

    SrebrnaBlue

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podoba mi się, po za tym jest za droga.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za takimi spódnicami, poza tym cena wysoka.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przypadła mi
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódnica nie podoba mi się. Jest za krótka i ogólnie nie prezentuje się dobrze. Cena nie jest adekwatna do jakości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzydka, droga. Nie kupię.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  22. Straszna. Kojarzy mi się z Dziwką.
    Za krótka. Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie podoba mi się ta spódniczka. Jest za krótka i nie pasuje mi ta "dziura" :) Cena również nie zachęca, ale odpycha od kupna tej spódniczki :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli mam mówić szczerze, to ta spódniczka NIE podoba mi się. Po pierwsze jest za krótka, a poza tym, jest taka zwyczajna. A szczególnie nie rozumiem, po co ta dziura? W całości zgadzam się z moją poprzedniczką SolKlaudia70083. Cena za tak denną spódniczkę, całkowicie nie wchodzi w grę. Może w przyszłości pojawią się lepsze projekty.

    sisi3305

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna, może kiedyś kupię. :)

    OdpowiedzUsuń