sobota, 26 kwietnia 2014

Nowy Hot Buys: Volcano Tights

Do Starplazy zawitał przedostatni kwietniowy Hot Buys. Dziś są to ciemnoszare rajstopy z dziurami oraz wzorem imitującym lawę wypływającą z wulkanu. Trafiły do sklepu Original Future, a koszt ich zakupu wynosi aż 17sd. Według mnie admini coraz częściej przesadzają z cenami. Rajstopy same w sobie są bardzo oryginalne, przez co mogą sprawić problemy przy tworzeniu stylizacji. Mnie osobiście nie przypadły do gustu - dziury i "lawa", która zresztą przypomina mi gumę przyczepioną do rajstop, to już dla mnie zbyt wiele.
Co o nich sądzicie? Skusicie się na nie?


29 komentarzy:

  1. Są dość oryginalne. Nie wiem czy kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój styl, do tego mocno zawyżona cena.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajstopy są brzydkie. W dodatku kosztują, jak na takie coś, majątek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam że będą lepsze ;__;

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie są okropne i strasznie drogie. Na pewno ich nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie, są brzydkie. Nie widzę w nich nic, co zachęcałoby mnie do zakupu. Podarte rajstopy to wcale nie mój styl. A ta góra jest okropna. Zgadzam się z Tobą - wygląda jak przyklejona guma. Admini chcieli stworzyć coś oryginalnego ale im nie wyszło. A ta cena, na takie coś, to dla mnie majątek. Nie warto ich kupić i z pewnością ich nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajstopy są bardzo oryginalne, nawet bym je kupiła z ciekawości, gdyby nie ta cena. Jest zdecydowanie zawyżona i w ogóle nie opłaca się myśleć o ich zakupie.
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam je kupić, ale zobaczyłam cenę i mi się odechciało..
    Ogólnie rajtuzy są świetnie wykonane i mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Orginalne i ciekawie wykonane. Rajstopy wygladają dość dziwnie , cena jest dość duża. Moim zdaniem takie rajtuzy nie przydadzą się do stylizacji ,ale to kompletnie nie mój styl ;/ Szkoda ,że od góry wyglada jakby były czymś polane ,gdyby nie to ,pewnie wyglądałyby o wiele lepiej i kto wie -może zakupiłabym ,cena trochę odstrasza.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie kupię ;)) Nie mam pomysłu na ich wykorzystanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetne! Wyglądają ciekawie, ale nie do końca umiałabym je wykorzystać, nie mój styl :3
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  12. Rajstopy nie trafiły w mój gust. Są bardzo oryginalne, może nawet za bardzo. Imitacja lawy i dziury nie wyglądają najkorzystniej. Cena jest bardzo wygórowana, jak na rajstopy. Poza tym uważam, ze miałabym problem z wykorzystaniem ich w jakiś sensowny sposób. Na pewno ich nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobają mi się, nie mój styl. A cena za wysoka.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  14. Są oryginalne i ładnie wykonane, ale nie kupię ich. Cena jest zawyżona.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  15. Rajstopy są jakieś kiczowate według mnie. Szkoda mi zapłacić 17 SD na coś co jest tandetne. Na pewno ich nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekałam na nie, ale jak zobaczyłam tą "lawę", to się załamałam, też mam takie wrażenie, że wygląda jak guma albo smoła. Cena jest przesadzona. Nie kupię ze względu na "lawę".
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  17. Uu takie inne, nawet mi się podobają. O dziwo :D Niestety nie kupię, ale chciałabym je mieć.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie wyglądaju jakby były osmolone, jakby smoła z nich ciekła. Myślę, że są przesadzone. Chociaż w sumie, gdyby to był po prostu podarte rajtki, powiedzielibyśmy, że nic nowego i już kiedyś były podobne. Eh.. nie wiem, w każdym mąć razie nie kupie ich

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekałam na nie , ale gdy przymierzyłam je na doll wyglądają brzydko . Bez tej ,,lawy" były ładniejsze . No , a cena jest jeszcze lepsza 17 sd za takie coś . Nie kupię .
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziwne to coś, raczej nie kupię.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie podobają mi się - wyglądają sztucznie i są niepraktyczne. Na pewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej ich nie kupię. Są oryginalne, to prawda, ale czy praktyczne? Wydaje mi się, że trudno zrobić z nimi ciekawą stylizację. Zresztą 17 sd to duża sumka.


    lalka13party

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdyby nie ta góra, to byłyby świetne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie są paskudne! Szczególnie nie podoba mi się motyw spływającej mazi, wygląda jak smoła. Te dziury bym jeszcze przebolała - podarte rajstopy przydałyby się do wielu grungowych czy rockowych stylizacji, ale... nie za tę cenę. 17sd to mnóstwo kasy jak na rajstopy, admini poszaleli z HB w tym miesiącu. Nie kupię ich.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  25. W ogóle mi się nie podobają, a o kosmicznej cenie już nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się nie wyświetla obrazek ;(

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię oryginalne ciuchy, kupię :)

    OdpowiedzUsuń