sobota, 26 kwietnia 2014

Ankieta- konkurs na pisankę

Dzień dobry misie!
Przed świętami wpadłam na "genialny" plan, mianowicie postanowiłam pomalować dla Was pisankę, niestety oszpeciłam jajko... naprawdę nie chcieli byście tego widzieć, ale, ale! miałam dobre intencje! Co więcej, postanowiłam, że w ankiecie znajdzie się wyjątkowo dużo zgłoszeń, ponieważ to zadanie nie należało do najłatwiejszych.
Cieszę się, że podołaliście wyzwaniu! Przyjemnie ogląda się Wasze pisanki i wkład w utrzymanie tradycji, jestem z Was bardzo dumna i już gratuluję wszystkim zgłoszonym osobom.


1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10. błąd

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

UWAGA! 
Zanim zagłosujesz- możesz oddać głos na dowolną ilość prac, jednak tylko jednorazowo, ponieważ ankieta jest zabezpieczona celową blokadą IP- po kliknięciu "Vote" nie masz możliwości zmiany swojej decyzji, dlatego dobrze przemyśl na kogo oddasz głosy ;).


36 komentarzy:

  1. |Zagłosowałam na 5 i 17 :) Popełniłaś błąd w ostatnim wyrazie-powinno być osobom, a nie osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 8, 11 i 18. Cudne prace są wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś błąd bo dwa razy jest sandi w 4 i 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 , 5 , 11 , 17 - Piękne prace :)
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam się wstrzymać od głosowania ,ale gdy zobaczyłam ,że można zagłosować na dowolną ilość prac to zagłosowałam na : 17 - nie mam pojęcia jak to zrobiłaś , efekt fantastyczny *.* , 16 - wiem jak bardzo pracochłonne jest stworzenie czegoś takiego ,dlatego musiałam oddać głos , 13 - uwielbiam takie jajka :> , 5 - zastanawiam się czemu nie ma podpisu ,ale jajko jest zrobione prześlicznie , 2 - przeurocze jajko , nie wytrzymałabym przy naklejaniu tych małych ozdóbek. Szkoda ,że się nie zgłosiłam. Wszystkie jajka są śliczne :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpis jest, tylko że na innym zdjęciu, aby nie psuć efektu :)

      Usuń
  6. Gratuluje wybranym. Nie wiem na kogo zagłosować, wstrzymam się :)
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam na 3, 5, 13, 14 i 17 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dwie prace sa takie same i powinno byc osobom* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam na wszystkie XD Wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 18 jest cudowna, zagłosuję na nią. A co do reszty, równie ładne, zazdroszczę talentu :)

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam na większość osób xD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę szczera, zagłosowałam na siebie XD
    Jednak wszystkie prace są naprawdę ładne i wiem jak niektóre długo się robi i ile trzeba się napracować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam na prace 5,7,13. Dziękuję za umieszczenie mnie w ankiecie ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są :D zagłosowałam :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za umieszczenie mojej pisanki w ankiecie :). Oddałam już głos :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Masakra. Nie mogłam się zdecydować ;) !! Tyle pięknych prac, trudno było mi wybrać. Każdy zasługuje na nagrodę, bo prace są świetne. Powodzenia wszystkim :) !
    ~ nikipotwor

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie jajka są śliczne, jednak moje głosy poleciały na numery 5, 17 i 18. Spodobały mi się ich pomysły oraz to, ile pracy włożyły, żeby przygotować swoje prace.
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
  18. 5,13 i 17 <3 zaglosowalam :)

    samanta070

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne pisanki ;)) Zapomniałam wysłać pracę ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. 5 nie ma karteczki z nickiem? : o


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zdjęcie z karteczką i w trakcie pracy jest w poście ze zgłoszeniem :)

      Usuń
  21. Zagłosowałam na siebie i 5.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo spodobały mi się nr 1, 2, 5, 17 :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest wiele ładnych pisanek, ale ja oddałam głos na 3 z nich.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne jajka, nie wiem na kogo mam zagłosować. Dziękuję za umieszczenie w ankiecie.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem, moje nie wyszło. Jak coś to miał być krokodyl i Ciel ;) Mam talent do rysunku (bo nie ma to jak skromność xD), ale z pisankami jest już gorzej.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie są śliczne, trudny wybór :)

    OdpowiedzUsuń