wtorek, 25 lutego 2014

Wybór dnia

Tytuł dzisiejszego wyboru dnia otrzymała szminka w nieco jasnobordowym odcieniu. Pochodzi oczywiście z nowej kolekcji Transform, a koszt jej zakupu wynosi 19sd. Bardzo podoba mi się jej kolor, taka stonowana, łagodna, średnia czerwień. Jeśli chodzi o usta, to jest to najlepsza opcja. Polecam Wam ją.
Podoba Wam się? Kupiliście czy dopiero kupicie?
Z komentarzy wylosuję osobę, która wygra sd na jej zakup.


40 komentarzy:

  1. Ktos zafuduje bede miec xd
    Cherry.berry26

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor szminki jest bardzo ładny, lecz jak wszystkie rzeczy z Transform jest bardzo droga (jak na szminkę) :))
    klaudi20013

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się jej kolor. Zgodzę się z Tobą - to najlepsza szminka z tej kolekcji. Prawdopodobnie jednak jej nie kupię, bo kosztuje zbyt dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ta szminka mi się najbardziej spodobała. Na pewno ją kupię gdy tylko będzie mi potrzebna, na razie muszę zacząć oszczędzać, bo coraz mniej mi zostaje kasy ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie za droga, na pewno jej nie kupię.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwony kolor tej szminki jest bardzo ładny i pięknie prezentuje się na ustach naszych medoll, ale nie mam zamiaru zakupić tego kosmetyku, ponieważ już mam kilka czerwonych szminek, więc po co mi kolejna szminka o tym samym kolorze? :D I na dodatek, szminka jest droga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny odcień ale niestety jednak szkoda mi wydać tyle sd na szminkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo mi się się podoba, świetny kolor, niestety jej cena mnie przeraża. Nawet mnie nie stać, zresztą mam sporo szminek w różnych odcieniach czerwieni ( ciemnej i jasnej ) więc raczej jej nie zakupię. :c

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  9. Szminka ma świetny kolor, jednak szkoda mi 19sd na nią jedną. Może jak będę miała jakieś zbędne sd to kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę pomożecie? Zaspamujcie konto demilowato_ tym, żeby oddala mi konto kinga0529 prosze prosze, bo mi jest chamsko ukradła. Błagam o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sory za niegrzecznośc to po jakiego h dałaś jej hasło, wierzysz w wymiany kont ?

      Usuń
  11. Szminka jest śliczna i zdecydowanie brak mi takiego odcienia w moim salonie piękności. Kosmetyk jest bardzo uniwersalny i zapewne nikt nie pożałuje jego zakupu - co najwyżej ucierpi portfel. Nie zdecyduję się jednak na jej nabycie, sądzę, że jest zbyt droga jak na zwykłą szminkę. Może gdy kiedyś w Transorm będzie promocja, to zdecyduję się na nią :)

    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, ale okropnie droga. Za tyle kasy w Dot można kupić dwie wcale nie brzydsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szminka ma świetny kolor, który z pewnością będzie pasował do nie jednej stylizacji. Jednak juz mam czerwona szminke i nie będę kupowała kolejnej tym bardziej, ze cena jest wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szminka jak szminka. Zwykła czerwona, tylko strasznie droga. Na pewno przydałaby się, ale nie kupie jej za tak wysoką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wahałam się nad zakupem, ale biorąc pod uwagę cenę i fakt, że już posiadam kilka czerwonych szminek zrezygnowałam.
    natttiiii

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się nad jej zakupem, ale ostatecznie kupiłam szminkę ze starej kolekcji Transform. Ta mi się podoba, ma bardzo fajny bordowy odcień. Szkoda tylko, że cena musi być, aż tak wysoka, bez przesady, w końcu to tylko szminka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor fajny, ale cena za wysoka.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę ładna, ale trochę droga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna, jednak póki co nie mam w planach jej zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna, chyba kupię :)
    - Diamentis

    OdpowiedzUsuń
  21. nie kupię, mam dużo czerwonych szminek

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm... jak dla mnie ta szminka nie zbyt różni się od zwykłej szminki czerwonej, posiadam podobną, tylko ta jest taka żywsza :p nie skuszę się na nią również z powodu ceny ajaj .. za drogo, to już podobną dostaje się w akademii , więc jak dla mnie jest za droga i nwm dlaczego jest w wyborze dnia ; p
    sandra11185

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba jej kolor. Będzie pasować do wielu stylizacji :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor bardzo ładny i przydatny. Jednak rozczarowałam się trochę ceną. Z tego powodu zastanowię się nad jej zakupem.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie kupię. Strasznie wygórowana cena.

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Albo i nie. Jak na szminkę za drogo!

      cat-wercat

      Usuń
  27. Bardzo ładna, kupię jak będzie wyprzedaż ;)
    Blackmydoll

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna, może kupię.

    SrebrnaBlue

    OdpowiedzUsuń
  29. Zastanawiam się nad jej kupnem. Szminka ma fajny kolor (m.in. mój ulubiony ) i raczej ją kupie.

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna! bardzo chiałabym ją kupić, ale raczej nic z tego ;( . szminka ma fajny kolor i przydałaby się do wielu makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładna, ale trochę za droga..;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba. Ma ładny odcień i w ogóle ten kolor. Cena niestety nie jest taka ładna :c


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie świetna, ale szkoda tyle kasy na nią.

    OdpowiedzUsuń