czwartek, 16 stycznia 2014

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia została różowo pomarańczowa pufa z starej-nowej kolekcji Roots. Jej koszt wynosi jedyne 50sm. Wzór występujący na pufie inspirowany jest Afryką. Wydaje mi się, że powinna być ona nieco większa, ale za taką cenę nie oczekuję niczego więcej. Podoba Wam się? Kupiliście ją?
Z komentarzy wylosuję osobę, która wygra sm na jej zakup.

22sd na zakup poprzedniego wyboru dnia otrzymuje Lawliet. Zgłoś się do ModnyKotek po nagrodę i wystaw coś z rezerwacją dla niej. Masz na to dobę.

14 komentarzy:

  1. Pufa jest ładna i bardzo tania. Ma ładny wzór, może kiedyś się przyda. Kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kupię... Ma bardzo ładne wzory ;)

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  3. Pufa bardzo mi sie podoba. Jest ciekawie wykonana i ma ładne wzory, szczególnie podobają mi sie słonie. Cena jest niska i co najważniejsze za sm. Na pewno ja kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoniki urocze, ale nie kupię.
    Dziękuje za sd. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. średnio mi się podoba, ale cena jest ok.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi sie. Choc jest za sm, w chwili obecnej jej nie kupie. Nie mam zupełnie pomysłu na jej wykorzystanie.
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się podoba i kupię na pewno! I to nie jedną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest dość ładna i bardzo tania..
    Prawdopodobnie ją kupię :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, ma bardzo ładne wzory i odpowiednią cenę. Zastanowię się nad jej zakupem :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładna . Na pewno kupię bo jest za sm

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna. Śliczny motyw i kolorki, kupię.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się wykonanie jak i cena, choć nie wiem czy będzie pasował do któregoś z moich wnętrz... z pewnością postaram się ją kupić mimo to! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna, a do tego za sm. Na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń