środa, 21 stycznia 2015

Zainspiruj się #2

Hejka kochani! :)
Jak Wam dzień mija? Mi nawet ok :) Większość z Was wolała mieszane inspiracje(wznieśmy toast, aż 9 komentarzy..), ale zrobię je od następnego postu, bo w tym tygodniu miałam trochę mało czasu, Dodatkowo przepraszam, że post nie pojawił się w poniedziałek, ale wyjechałam do Lublina. Dzisiejszy temat to seriale, czyli coś co każdy ogląda. Czy to romanse czy akcja, są niezwykle wciągające!

Planowane posty:
-w cyberprzestrzeni
-owocowy wir
-świat grozy i horroru














Co sądzicie misie? :)

18 komentarzy:

  1. Pretty Little Liars! Game of Thrones! ♥
    A gdzie 90210? :< A gdzie Gossip Girl? :< A gdzie 2 Broke Girls? :<

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym poscie znalazly sie prawie wszystkie seriale, ktore uwielbiam. Swietne inspiracje ❤️

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. rhe big bang theory <3 tylko zabrakło 2 broke girls

    dora55xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ujęcia ale nie oglądam żadnego z tych seriali. Część znam "ze słyszenia" a rozpoznałam je dzięki napisom. Gdybyś mogła podać tytuł każdego - podpisać każdy serial pod zdjęciami, to byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A i jakby ktoś nie wiedział co to za seriale, to macie listę:
    Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, The Walking Dead, Gra o Tron, Glee, Jak poznałem waszą matkę, Supernatural, Breaking Bad, Dr.House, Przyjaciele, Teoria Wielkiego Podrywu, American Horror Story

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Część pokazanych seriali oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  7. The Big Bang Theory! Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dr. House wygrał wszystko ;) Bardzo fajne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje, z tych seriali oglądam PLL, TWD, kiedyś oglądałem American Horror Story, ale jakoś mi się znudził ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. W PLL to raczej Tuesday's Tradition, nie żebym się czepiała obrazka haha. Fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne inspiracje, czkekam z niecierpliwością na kolejny post!

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój kochany Supernatural, szkoda, że nie ma obrazków Deana i Sama...
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie chciałam coś dać, ale nie znalazłam nic fajnego .-.

      Usuń
  13. Mało seriali oglądam, ale inspiracje bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń