środa, 15 października 2014

Nowości w INK'D

W starplazie pojawiła się nowa kolekcja w sklepie INK'D. Dostawa obejmuje 3 piętra, ceny wahają się między 6, a 14sd oraz występuje parę tatuaży wyłącznie dla ss. Całość jest inspirowana Japonią toteż we wzorach tatuaży pojawią się gałązki sakury, gejsze czy znaki kanji. Uważam, że dostawa jest bardzo fajna i ciekawa, na pewno zakupię parę tatuaży, które są często świetnym uzupełnieniem stylizacji.

Podoba się wam dostawa? Zrobicie zakupy?




Oczywiście na stronie głównej pojawiła się reklama promująca dostawę. Jest ona w porządku, ale brakuje mi jakiegoś ładnego nawiązania do tematu kolekcji w tle.


18 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za tatuażami, a szczególnie kolorowymi.
    Nic nie kupię z kolekcji bo te tatuaże mi się nie podobają, lecz jeżeli chodzi o wystrój kolekcji to jest udana.
    Reklama całkiem, całkiem :)

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię na pewno coś. Już nawet kupiłam znak chiński i kwiatuszki. Ogólnie dstawa bardzo mi się spodobała, ale inne były lepsze :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja słaba, dużo słabsza od poprzednich. Zero kolczyków, szkoda :)
    Podoba mi się tylko 1 tatuaż, który zamierzam kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kolekcja, może coś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa nie jest powalająca. Ogólnie tatuaże wyglądają jak wyblaknięte, jednak na pewno coś dla siebie znajdę.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Tatuaż dla ss z kwiatami jest boski! Możliwe, że go kupię. Co do reszty to mam mieszane uczucia.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba twarz kotkac: Only SS! Jest taki słodki:p

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem ta dostawa ma swoje "must have", jak, na przykład, kwiaty wiśni czy tatuaż na karku, jednak, z tego, co wiem, ogromną wpadkę stardoll zaliczył podczas tłumaczenia znaków kanji - okazało się bowiem, że większość z nich ma daleko inne znaczenie niż to, które im przypisano w nazwach (wtopa...).
    Mam już kilka tatuaży, ale sądzę, że zdecyduję się na zakup przynajmniej jednego z nowych wzorów tatuaży.
    my_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  9. Są ładnie wykonane, ale raczej żadnego nie kupię. Niezbyt mi się podobają te większe tatuaże.

    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie dostawa jest naprawdę ciekawa! Jest wiele ładnych tatuaży. Najbardziej podoba mi się kotek, który jest słodki. Na pewno zakupię kilka z nich. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za tatuażami na sardoll oraz nie za bardzo interesuje się japonią, więc raczej nic nie kupię, szkoda mi sd na nie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne, zamierzam coś kupić.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka tatuaży wpadło mi w oko, na razie jednak wstrzymam się od zakupów. Kupię jakiś, gdy będzie mi akurat potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten z Maneki Neko :3

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się te nowe tatuaże :) Chyba wybiorę się na jakieś zakupy

    OdpowiedzUsuń