poniedziałek, 27 października 2014

Metamorfozy #3

Lawliet.
Przed: Stylizacja jest po prostu fenomenalna. Uwielbiam stylizacje, które wykonujesz( jesteś jedną z osób, które podziwiam w stardollowej "strefie"). Do kolorystyki nie mam zastrzeżeń. Podoba mi się pomysł na użycie kurtki. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to nausznica w kolorze srebrnym, gdyż użyłaś naszyjnika w kolorze złotym( przypuszczam,że go tutaj dodałaś,bo jest jakby częścią Ciebie, masz go w prawie każdej stylizacji). 
Po: Stworzyłam czarną stylizację ze srebrem. Do stworzenia bluzki użyłam czterech rzeczy, a do stworzenia spódnicy trzech. Po zobaczeniu twojego outfitu wiedziałam, że raczej nie wymyślę nic lepszego, ale mam nadzieje że efekt końcowy nie jest aż taki straszny.
tysioook
Przed: Stworzyłaś bardzo ładną stylizację w kolorze czarno złotym. Nie pasują mi tu zbytnio okulary, ale stylizacja jest naprawdę śliczna.
Po: Stworzyłam stylizację czarno białą ze złotymi elementami. Jako naszyjnika użyłam opaski na głowę z Nelly, gdyż nie znalazłam złotego naszyjnika, który by tu pasował w twojej szafie. Średnio do gustu przypadł mi ten pieprzyk kolo twoich ust, według mnie jest za duży.
Miss_joanna11
Przed: Stylizacja niezbyt przypadła mi do gustu. Niby wszystko jest dopasowane kolorystycznie, ale jest bardzo pusto. Do tego torebka, która ma otwór do trzymania w ręce nie jest dobrze założona.
Po: Stworzyłam czarno niebieski outfit. Użyłam kurteczki z LE, która według mnie jest genialna. Do tego dobrałam ołówkową spódnicę, niebieski pasek, torebkę oraz czarno niebieskie buty zrobione z dwóch par.
 Co sądzicie o dzisiejszych metamorfozach?
Kto wygląda lepiej przed a kto po?
Miłego dnia /Sandi1200   



3 pierwsze osoby, które napiszą "zgłaszam się" pod tym postem otrzymają darmową metamorfozę w najbliższym tygodniu!



18 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.
    Nie bardzo podoba mi się druga stylizacja po, poza tym nie mam zastrzeżeń i reszta stylizacji mi się podoba :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Skoro już się zgłosiłem... xd
      Tylko druga metamorfoza nie przypadła mi do gustu, pierwsza i trzecia są okej. :D

      Usuń
  3. Dziękuję za metamorfozę, jest świetna! To prawda, ta nausznica to już część mojej doll, bo sama mam taką w realu i też ja ciągle noszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza metamorfoza - zarówno wersja przed jak i po bardzo mi się spodobała. Obie są bardzo pomysłowe. W drugiej metamorfozie bardziej podoba mi się pierwszy strój, ponieważ wersję po psuje ta okropna spódnica, kompletnie tutaj nie pasuje.W trzeciej również obie wersje mi się spodobały. Udane metki.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mi się podobają pierwsza i ostatnia metka. Druga jest dziwna...
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się najbardziej pierwsza stylizacja jaką wykonałaś :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne metamorfozy, chociaż druga mnie nie zachwyciła. Natomiast zakochałem się w pierwszej przemianie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie pierwsza metamorfoza najlepsza. Wyszła Ci świetnie.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 metamorfoza zdecydowanie po, przed nie zachwyca
    2 metamorfoza lepiej przed
    W 3 żadna stylizacja mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i trzecia zdecydowanie po. Druga przed.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza bardziej podoba mi się po, druga przed, a w ostatniej nie podoba mi się ani jedna wersja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się praktycznie wszystkie stylki.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza metamorfoza zdecydowanie lepiej po. Dla mnie za słodkie kolory i buty nie pasują. Druga podoba mi się przed i po tylko buty po nie za bardzo. Trzecia według mnie jest najlepsza. Cudowne połączenie rzeczy i kolorów ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje są bardzo fajne. Pomysłowe i nieprzeciętne. Jednakże jak miałabym wybierać to te po są trochę lepsze :D

    OdpowiedzUsuń