wtorek, 21 października 2014

Makijaż #30

Hej! To już mój trzydziesty post na tym wspaniałym blogu. Z tego powodu wykonam dla was elegancki i bardzo kobiecy makijaż.
Nie będzie on typowo w kolorach nude, zdecydowałam się na kolory którymi są bordo i jasny perłowy róż. Oczywiście nie odbyło się bez czarnej kreski, gdyż ten element makijażu daje całości elegancji. Zamiast czerwieni, użyłam jasną bladoróżową szminkę na usta. Policzki wykonturowałam mocno, dodając ciemnego stonowanego różu na kości policzkowe. Makijaż idealny dla niebieskich i zielonych oczu. Będzie pasował ten makijaż do długich sukni bądź romantycznych sukienek. Zmieniłam także sposób malowania oczu, przez co makijaż oczu wydaje się delikatny, a kolory ładnie się ze sobą łączą.

1. Zaczynamy wybierając bordowy cień, i nim malujemy zewn. część kącika kierując się od dołu do środka powieki.
2. Czarnym cieniem przyciemniamy zewn. kącik oka. 
3. Jasnym perłowym różem malujemy środek powieki łącząc delikatnie z bordowym.
4. Biały cień aplikujemy na wewn. kącik oka. 
5. Cieniem w kolorze jasnego brązu zaznaczamy miejsce pod łukiem brwiowym.
6. Wracamy do bordowego cienia i nim malujemy dolną powiekę.
7. Białym eyelinerem zaznaczamy wewn. kącik oka a dolną linię oka brązową kredką.
8. Usta malujemy najpierw szminką w kolorze nude, a później jasną bladoróżową szminką.

https://www.youtube.com/watch?v=0i88yrkX9VA&feature=youtu.be


Podoba się wam makijaż?
Wykonałybyście taki na swojej doll?
Komentujcie! ~~

13 komentarzy:

  1. Cudowny, bardzo mi się podoba to stonowanie i delikatność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się usta i ich kolor, reszta jest OK :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanowiłabym się nad kolorem ust, reszta wygląda świetnie.
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Taki delikatny i dziewczęcy :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie jest ślicznie, ale nie podoba mi się kolor ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow... patrze na te oczy i są tak bardzo realistyczne. CUDOWNE.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmieniałabym kolor ust, poza tym bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i starannie pomalowane oczy ♥ Jestem pod wrażeniem. Zdecydowanie masz talent!!

    OdpowiedzUsuń