piątek, 24 października 2014

#38 Halloween is coming - Misskingbis, MichaelJac.kson

Uwaga! Jeżeli nie tolerujesz tego święta potraktuj ten post jak każdy inny z tej serii! :) 

___________________________________

Ponownie chciałabym wam podziękować za bardzo miłe komentarze, i że kolejny post podobał się tak samo jak poprzedni. Mam nadzieję, że ten też wam przypadnie do gustu :) Dyskusje w komentarzach i wasze poglądy mile widziane. 

Jeżeli nie widziałeś/aś poprzednich postów, kliknij w ten link: Part 1  Part 2 

Oczywiście tradycyjnie coś na zrobienie Halloween'owej atmosfery. Let's start!
Are you scared because of this scary sounds? 

___________________________________

Przedstawiam wam Misskingbis, pochodzi ona z Kanady, posiada status Royalty oraz 97 poziom. Myślę, że już ją dobrze znacie z pierwszego posta. Robi ona niesamowite stylizacje! Zgodzicie się ze mną? Chyba znacie tą postać, którą odtworzyła na Stardoll.. Napiszcie w komentarzu kto to! Wydaje mi się, że nie ma co więcej pisać o tej stylizacji. Jak zwykle genialna!



Przepraszam, że następne zdjęcie jest małe, ale jest to screenshot ze Spotlight, ponieważ niestety nie udało mi się uchwycić momentu kiedy stylizacja/kostium znajdowała się na doll. Użytkowniczka stworzyła postać mojego z mojego ulubionego filmu. Oczywiście mówię tu o "Edward Nożycoręki". Tak naprawdę był to film mojego dzieciństwa. Johnny Dep jak zwykle pokazuje się w nim w innym obliczu oraz o innej twarzy. Jest on świetnym aktorem i nikt temu nie zaprzeczy. Stylizacja jak zwykle świetnie odwzorowana na oryginale. Każdy detal jest dopracowany. Są blizny i idealny makijaż. Fryzura trochę za bardzo oklapnięta, ale wybaczymy jej to! 
Co o niej sądzicie? Fajny pomysł na przebranie na Halloween?


 Kliknij na zdjęcia, aby je powiększyć


___________________________________





___________________________________



Dzisiaj w naszym poście gości jedyny w swoim rodzaju MichaelJac.kson, ma on 81 poziom oraz posiada status Royalty. Uważam, że dany użytkownik idealnie odtworzył Michaela Jacksona. Są wystające kości policzkowe i jest bardzo blada cera. Muszę przyznać, że bardzo lubię Jacksona. Pojawił on się w tym poście, ponieważ uważam że można się przebrać za taką ikonę popu. 
Co sądzicie o tej stylizacji? 





___________________________________

Na dzisiaj to już koniec, ponieważ zaraz wychodzę właśnie na imprezę Halloweenową :) Miłego wieczoru!




14 komentarzy:

  1. Filmiki świetne, a stylizacje takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje nie w moim guście :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o halloween, a raczej horrorowe klimaty to obczajcie GoreNurse :D jest cudna! (jeśli już ją wymienialiście to przepraszam ;p)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiejsze Halloween'owe outfity nie zrobiły na mnie aż takiego wrażenia jak te z poprzednich postów. Chociaż druga postać jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza kompletnie mi się nie spodobała. Wszystko z innej bajki i jeszcze ta głowa. Druga już jest lepsza, a w szczególności charakteryzacja twarzy lecz dalej mnie to nie powala. Trzecia kompletnie mi się nie podoba - taka sobie, zwyczajna stylizacja. Filmiki bardzo fajne. Czekam na kolejną część :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza osoba nie przypadła mi do gustu, ale reszta jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie najlepiej wygląda 2 postać ale inne też całkiem fajnie :) Do tego bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Red Lipstick Monster ♥ Jak zwykle świetne stylizacje :)


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW ! Halloweenowe stylizacje wymiatają! :D Misskingbis jest super, pomysły bomba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej urzekł tutorial makijazu z ahsa ♥

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń