środa, 3 września 2014

Nowa kolekcja + reklama

Ostatnio do starplazy weszła nowa kolekcja Kitsch. Można znaleźć w niej kilka ciekawych artykułów, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Dostawa obejmuje jedno piętro a ceny wahają się od 6sd do 18sd. Możemy znaleźć też kilka artykułów za 78 i 97 starmonet.

Na stronie głównej już pojawiła się reklama tej kolekcji. Według mnie pokazuje za dużo artykułów i nie zachęca do zakupów.

Co sądzicie? Kupiliście coś?

PS. Wiem, że informacja trochę spóźniona. Dopiero teraz zauważyłam, że nikt o tym nie napisał.





18 komentarzy:

  1. Co do samej kolekcji, to nie planuję zakupów, ponieważ te dekoracje nie pasują do moich wnętrz. Reklama według mnie jest całkiem w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie kupiłam i nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie kupiłam, nic mi się nie podoba. Muszę przyznać, że reklama całkiem, całkiem ;)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklama ladniejsze niz wnetrze w sklepie ;)

    Stella19878

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jest średnia, nic nie kupię, reklama jest OK :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  6. Reklama ładna, zachęca do zakupów. Niestety po przejściu do sklepu jest rozczarowanie.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się ta kolekcja, w ogóle nie lubię tego sklepu. Reklama nie zachęca do zakupów, ale może znajdę coś ciekawego za sm.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna reklama, ale nie projektuję wnętrz, więc raczej nic nie zakupię:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja nie zachwyciła ;)
    Kinga6427

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiepska kolekcja, podobają mi się jedynie dwie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie kupię, nie dekoruje apartamentu.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. nic nie kupie, nie moj styl, a poza tym moje apartamenty sa urzadzone jak sa i nie mam zamiaru tego zmieniac, bo szkoda mi sd i nie mam talentu

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie urządzam apartamentu. Nic nie kupię.
    Klaudyna99111

    OdpowiedzUsuń