czwartek, 4 września 2014

Miss Stardoll World: I etap - głosowanie

Na naszych skrzynkach pocztowych pojawiła się wiadmości, która mam na celu poinformowanie na nas o rozpoczętym pierwszym etapie konkursu Miss Stardoll World. W apartamentach znajdują się już zielone przyciski do głosowania. Jeśli chodzi o sam konkurs - o wszystkim przeczytacie TUTAJ. Nagrody są podobne do tych w zeszłym roku, jedną ze zmian są dodatkowe nagrody rzeczowe w postaci torebki i biżuterii. Poza tym standardowo Superstar, sd, sm, ubrania itp. Wkrótce dostępny będzie także sklep MSW.
Co sądzicie o konkursie? Na kogo zagłosujecie w pierwszym etapie?

19 komentarzy:

  1. Nie wiem na kogo zaglosuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużych szans nie mam, czekam na sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zamiaru w tym uczestniczyć. Zagłosowałam już, ale nie zdradzę na kogo ;)
    Natomiast nagrody są bardzo, bardzo interesujące po tym co przeczytałam, upominki dla każdego gracza również.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem na kogo zagłoszuję. Ale denerwować bd mnie ten spam ;c
    Kinga6427

    OdpowiedzUsuń
  5. Rabaradamdo, znowu to samo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie głosuję, nie biorę udziału.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej nie będę brała w tym udziału. Bez spamu trudno coś osiągnąć, więc dla mnie to bezsensowne. Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie biorę udziału, ale może na kogoś zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie biorę udziału, ale pewnie na kogoś zagłosuje.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo proszę na glosy na mnie kadaer010

    OdpowiedzUsuń
  11. A co tam wezmę udział :P Chociaż pewnie i tak nie wygram, ale co. Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie biorę udziału ale zagłosuję na kogoś z Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie biore udziału, czekam na sklep

    OdpowiedzUsuń
  14. Może wezmę udziałxD Mam nadzieję, że na mnie zagłosujecie^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, że nie wezmę udziału.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo proszę o wasze głosy! Odwdzięczę się:)
    Klaudyna99111

    OdpowiedzUsuń