wtorek, 23 września 2014

Makijaż #27

Hej! Zapraszam was na kolejny makijaż. Tym razem będzie on bardzo kobiecy i zmysłowy. Skupiłam się teraz na kolorze pomarańczowym, który ma być na pierwszym planie. Połączyłam go z fioletem i czernią oraz delikatniejszym akcentem w kolorze brzoskwini. Świeżości oraz delikatności dodaje makijażowi fioletowa kreska wykonana eyelinerem. Także usta są delikatniejsze, dlatego, że chciałam aby oczy przyciągały największą uwagę. Makijaż idealny jest na wielkie wyjścia, do eleganckich setów oraz wieczorowych długich sukni. Także będzie pasował blondynkom z niebieskimi oczami oraz zielonookim brunetkom. Ogólnie pomarańczowy jest żywym i ciepłym kolorem, więc jak najbardziej będzie pasował jako akcent w mocnych i wyraźnych makijażach.

1. Czarnym cieniem maluję zewnętrzną część oka, tylko do połowy powieki.
2. Następnie fioletowym cieniem maluje środkową część powieki, tym samym wyjeżdżam na pierwszy bazowy cień.
3. Pomarańczowy cień nakładam bliżej fioletu, ale nie przy samym wewn. kąciku oka.
4. Jasnym brzoskwiniowym cieniem uzupełniam i rozjaśniam wewn. kącik oka.
5. Eyelinerem maluję kreskę na górnej linii rzęs.
6. Kredką czarną maluję kreskę na dolnej linii rzęs, lecz tylko do większej połowy, aby następnie białą kredką uzupełnić wewn. kącik oka.
7. Usta maluję najpierw ciemną szminką a następnie jaśniejszą.


Podoba się wam makijaż?
Wykonałybyście taki na swojej doll?
Komentujcie! ~~

23 komentarze:

  1. Przepiękny makijaż! Mi osobiście kojarzy się z jesienią. Chciałabym by moja doll miała taki makijaż, ale ja zmieniłabym fryzurę i jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Genialne przejścia między kolorami, a teraz się smucę że nie kupiłam tej fryzury. I świetnie wykonane brwi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny! Jesienny, starannie wykonany oraz bardzo ładne kolory:) :)swietne przejścia między barwami

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo mi się podoba. Świetny dobór kolorystyczny i przejścia. Zmieniłabym tylko fryzurkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały! Jesienny, ciekawy i dobrze wykonany :) Zmieniłabym tylko fryzurkę, ponieważ jakoś mi tu nie pasuje, wymieniłabym ją na krótszą i delikatniejszą.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny makijaż! :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż cudowny! Pięknie ukazane oblicze jesieni. Jedyne co mi nie pasuje to fryzura.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż świetny, podoba mi się połaczenie kolorów jak i wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu genialny ! Spróbuję zrobić podobny na mojej doll. :)
    Sposób wykonania jak i kolorystyka wyśmienita. Twoje makijaże są świetne ! :)
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jak zawsze! Muszę się nauczyć takie robić :___;


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy makijaż, kojarzy mi się jesiennymi liśćmi. Kolory fajnie się komponują. Kiedy patrzę na ten makijaż widzę jesienną królową stylu. Nie przepadam za tą fryzurką, ale tutaj wygląda fajnie, jedyne co bym zmieniła to kształt ust, bo jakoś mi tutaj nie pasuje, ale każdy ma inne zdanie.
    Funny...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny! Naprawdę. Tak bardzo jesień :D.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie kolory, takie jesienne :) Jedynie co mi się nie podoba to kolor oczu, oraz wybrałabym ciut ciemniejszy kolor oczu :P Przejścia między kolorami są także ciekawe, takie... delikatne?

    OdpowiedzUsuń
  14. Moją uwagę jako pierwsza przykuła bardzo bujna fala loków, co nie zmienia faktu, że uważam iż fryzura jest na prawdę urocza. Niestety, nie jestem posiadaczką jej, ani tej farby do włosów, która niemiernie mi się podoba, uwielbiam ten odcień i czasami aż marzę, żeby wprowadzili kosmetyczny starbazaar. Jeżeli chodzi o makijaż- bardzo lubię połączenie bordo z pomarańczą. Ale to nie sam dobór barw sprawia, że make-up można nazwać dobrym, ale przede wszystkim wykonanie, dlatego tobie nie ma czego zarzucić. Przejścia między kolorami są wykonane perfekcyjnie :) Bardzo dobry krok, jeżeli chodzi o takie podkreślenie brwi, super się to komponuje z całością. Można by jedynie pofantazjować nieco z doborem szminki, ale to już kwestia uznania (ja bym postawiła na coś w odcieniu włosów).

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż. Co prawda, nie podoba mi się wybór fryzury, jest zbyt przytłaczająca i zasłania make-up. Wybrałbym krótsze włosy, ale zachwycił mnie dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny, choć makijaż nie jest w moim stylu ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę bardzo dobry makijaż plus w kolorach jesieni :) Ja zazdroszczę wszystkim, którzy umieją ładnie pomalować doll, mnie to nigdy nie wychodzi.

    domiko_kosa

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż bardzo fajny, sprawia wrażenie dopracowanego oraz oryginalnego nie mogę zaprzeczyć że tak nie jest. Wyszło świetnie. Ja jednak go nie wykonam, nie mam tylu kosmetyków oraz talentu do make-upu na Stardoll

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń