środa, 10 września 2014

Makijaż #25

Witajcie! Dzisiaj mam dla was kolejny makijaż, który wykonałam specjalnie dla brunetek, szatynek. Makijaż jest również odpowiedni dla dziewczyn mających śniadą karnację, gdyż kolory użyte w makijażu idealnie pasują i podkreślą takową karnację. Zielony nie często jest spotykany w makijażach, bo ponoć wygląda kiczowato i nieelegancko. Ja się z tym nie zgadzam, ponieważ zielony to idealny kolor dla brązowookich dziewczyn. Taki odcień nadaje oczom wyrazistości i delikatności. Do makijażu oprócz zieleni, użyłam także czerni, szarości oraz bardzo jasnego zielonego (jasnej mięty). Policzki oczywiści podkreśliłam, ale ten bronzer akurat nie trafia w tą karnację, więc przepraszam za niego. Usta pomalowałam szminką w neutralnym i stonowanym różowym kolorze. Makijaż można zaliczyć do makijaży dziennych, aczkolwiek także do wieczorowych i wyjściowych.


1. Czarnym cieniem maluję zewnętrzną część powieki górnej.
2. Następnie zielonym kolorem maluję środkową część powieki, wyjeżdżam trochę na pierwszy cień. Podkreślam także dolną powiekę, lecz tylko środek.
3. Rozjaśniam wewnętrzną część kącika oka najjaśniejszym kolorem i wyjeżdżam na powiekę dolną, ale tylko troszkę.
4. Wracam do czarnego cienia i poprawiam granicę między zielonym kolorem, oraz poprawiam linię wodną.
5. Czarną kredką podkreślam całą linię wodną. 
6. Brązową kredką natomiast uzupełniam przejście w samym zewnętrznym kąciku oka.
7. Tradycyjnie podkreślam policzki bronzerem.
8. Usta maluję mieszając ze sobą dwie szminki.


Podoba się wam makijaż?
Wykonałybyście taki na swojej doll?
Komentujcie! ~~

14 komentarzy:

  1. Śliczny ♥ Uwielbiam makijaże z zielonym kolorem.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, wspaniały! :O Idealny makijaż do szarych, ciemnych karnacji.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest zły, ale nie podobają mi się poliki i włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za kolorem zielonym, jednak tutaj wygląda pięknie! Jedyne co bym zmieniła to włoski, gdyż mam wrażenie, że szpecą doll.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo. Bardzo bardzo mi sie podoba~

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Świetnie prezentuje się tutaj ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko <3 Doll ma prześliczny rodzaj urody a makijaż tylko go podkreśla. :)

    Klaudyna99111

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się fryzura, ale makijaż jest genialny!

    OdpowiedzUsuń