poniedziałek, 15 września 2014

#26 PatoFunS

Witajcie! Mam na imię Julie i od dzisiaj będę pisała na tym blogu. Na stardoll kryję się pod nickiem Gatasjshhs. Jeżeli chcecie się więcej o mnie dowiedzieć, to zajrzycie na mój profil i przeczytajcie prezentacje. Będę zajmowała się działem "Strój dnia". Miłego czytania!

___________________________________________




Dzisiaj postanowiłam zrobić post o PatoFunS. Pochodzi ona z Argentyny, posiada 77 poziom oraz status Royalty. Styl Patrici jest bardzo nowoczesny, tak samo jak jej apartament. Kiedy wchodzi się do któregoś z pokoi, można poczuć się jak w galerii handlowej. Użytkowniczka pokazuje nam, że nie szkoda jej pieniędzy na Stardoll i regularnie wpłaca na nie jakieś kwoty. Przechodząc do samej stylizacji. Outfit ten jest wykonany w czerni, jedynie spodnie są w bardzo wyrazistym odcieniu niebieskiego.Większość ubrań pochodzi ze sklepu Young Hollywood. Stylizacja ta jest bardzo elegancka. Nadaje się na jakieś wyjście ze znajomymi lub do biura. Dodatki idealnie pasują do całej reszty, złota bransoletka i srebrny naszyjnik idealnie komponuje się z butami, na których można dostrzec elementy właśnie w tych kolorach. Nic dodać nic ująć.


Bluzka - Young Hollywood
Kamizelka - Bonjour Bizou 
Spodnie - Young Hollywood
Buty - Le
Torebka - DKNY
Naszyjnik - Gucci
Okulary - Le
Bransoletka - Le

Jeżeli chodzi o makijaż jest on wykonany bardzo starannie, co widać w efekcie końcowym. Kiedyś były wyraziste, duże sztuczne rzęsy, a teraz "maski" stworzone w StarDesign Hair. Patricia musiała poświęcić dużo czasu i pieniędzy, żeby to stworzyć. Łuki brwiowe zostały rozświetlone białym cieniem, a same oczy eyelinerem. Powieki pokryto czarnym oraz brązowym cieniem. Usta prawdopodobnie zostały znalezione w bazaarze. Kolczyk w nosie idealnie pasuje do reszty.
Chciałabym poznać wasze opinie na temat tej stylizacji oraz makijażu. Z chęcią poczytam wasze komentarze.





17 komentarzy:

  1. Nie przepadam za "maskami" na twarzy oraz włosami ze StarDesign, gdyż rozmazują się po zbliżeniu. Stylizacja nie w moim guście, aczkolwiek ładna :)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w pisaniu bloga :) w stylizacji PatoFunS zmieniłabym tylko buty
    tufifia

    OdpowiedzUsuń
  3. Doll przeciętna, ale ciekawa :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja przeciętna, makijaż nawet ok tylko nie podoba mi się karnacja doll, witam na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podobają mi się takie doll. Twarz nie powala, natomiast stylizacja ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Powodzenia w blogowaniu :)
    Stylizacja spodobała mi się, chociaż dobrałabym inną bluzeczkę. Doll jak dla mni ma okropną karnację oraz zdecydowanie za dużo kosmyków na twarzy. Nie spodobała mi się.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja średnia, ale twarz ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie dollki są dla mnie średnie. Niektóre bardzo ładnie wyglądają, ale inne mają tyle tego na sobie, że wyglądają jakby miały warstwę cementu na twarzy. Nic specjalnego.



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja, ale nie podoba mi się karnacja doll.

    OdpowiedzUsuń
  11. To żart?! Doll jest bardzo przeciętna, a nawet brzydka. To przez tonę akcesoriów ze stardesign. Stylizacja też niczym nie zachwyca - jest bardzo nijaka. Proponuję się lepiej rozejrzeć na sd, bo jest cała masa niezwykle oryginalnych i jednocześnie stylowych doll.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja całkiem ładna. Co do twarzy to z daleka wygląda w miarę ok, natomiast z bliska jak dla mnie nie wygląda zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się jej twarz, ale stylizacja jest całkiem przeciętna.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale twarz jest ładna tylko z daleka, z bliska już nie. Dlatego nie lubię 'twarzy' z StarDesign.

      Usuń
  14. Stylizacja może i jest ładna, ale zupełnie przeciętna i niczym się nie wyróżnia. Może z inną twarzą byłoby lepiej, obecna tylko pogarsza sprawę.

    OdpowiedzUsuń