wtorek, 26 sierpnia 2014

Pomysł na...

Witam Was serdecznie po niezapowiedzianej przerwie. Już na początku muszę się usprawiedliwić przeprowadzką. Okropnie dużo z tym roboty. Podłączenie internetu też trochę trwało. Do tego zgubiłam telefon (z Young Hollywood nie skorzystałam ani trochę :c). Dziś na szczęście mogę powrócić do dawnego rytmu pisania. Oczywiście pamiętam o dość dawnej mini loterii. Wyniki będą w sobotę wraz z "Modowymi zmaganiami". Nie przedłużając przejdźmy do tematu.


Niedawno do Starplazy trafiły nowe ubrania do Voile a jeszcze wcześniej Callie's Picks. 
Jeśli chodzi o pierwszy sklep, kolekcja nie jest szczególnie zachwycająca, choć jak zwykle znajdzie się coś miłego dla oka. Sam sklep Voile zawsze lubiłam mni. za niewygórowane ceny i dobre jakościowo ubrania. 

Kolekcja Callie's Picks również nie pokazuje nic nadzwyczajnego. Mimo to, jak zwykle można znaleźć perełki. Moją opinię na temat tego sklepu wyraziłam już w jednym z postów "Pomysł na..." i nie widzę sensu przytaczania jej ponownie.

Oczywiście zdecydowałam się na zakupy.


Największym hitem jest moim zdaniem czarna długa suknia. Jest cudownie wykonana i świetnie leży na doll. Sama w sobie jest w stanie 'zrobić' stylizacje. Wystarczy kilka drobnych dodatków. Futerko za 20 sd również jest ciekawą propozycją. Oryginalne wykonanie i ładna kolorystyka działają na jego korzyść. Buty za 10 i 11 sd także powinny się przydać nie raz. Szczególnie te za 11 sd wyglądają przepięknie na nodze doll. Biały jacket i top z Voile będą bardzo użyteczne mni. za względu na kolor. Szal z Callie's Picks może nie jest szczególnie piękny, ale myślę, że można go ciekawie wykorzystać. Suknie za 28 sd kupiłam głównie ze względu na moją słabość do sklepu Philosophy. Do tego jest niebrzydka. W czarnej mini podoba mi się krój. Do tego jest niedroga (jak na ten sklep).






Kupiliście coś z tych kolekcji? Co myślicie o stylizacjach?
Zapraszam do komentowania

24 komentarze:

  1. Podobają mi się dwie pierwsze stylizacje i jeszcze czwarta. Na razie nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna pierwsza i druga stylizacja. Z polecanych rzeczy mam biały top, kamizelkę i sukienkę za 28sd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze 2 stylizacje są świetne. Jeszcze nie kupiłam wszystkiego co chciałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam jedną sukienkę, białą bluzkę zamierzam kupić. Ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ubrań, które pokazałaś nie kupiłam nic. Dwie pierwsze stylizacje są bombowe. Nie sądziłam, że z tą zieloną sukienką z Callie's da się cokolwiek stworzyć, a tu prosze :) Piękna.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje! Najbardziej podoba mi się 1;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie pierwsze stylizacje zdecydowanie najlepsze. Przekonalas mnie do czarnej sukni. Jest cudowna!
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje! Ja nic nie kupiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne stylizacje!
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre rzeczy mam, fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje robią wrażenie, wszystkie są takie subtelne, ale najbardziej spodobała mi się pierwsza. Kupiłam białą bluzkę z voile za 12 sd, ale właśnie nie wiedziałam do czego ją założyć.

    misia_753

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stylizacje, lubię oba te sklepy. Rzeczy wybrałaś bardzo ładne. Podoba mi się ta druga stylizacja, jest taka elegancka. Chcę kupić tą bluzkę z voile za 12 sd, Lub2ię tego typu bluzki
    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacje. Rzecz są fajne, przydatne.
    Kinga6427

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodobały mi się stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodobała mi się najbardziej druga stylizacja, ale zmieniłabym naszyjnik na lżejszy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne stylizacje, wszystkie mi się podobają. Kupiłam parę rzeczy z tych, które wybrałaś :D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  17. Narazie nic nie kupiøam bo nie wiedzialam co. Ale teraz juz wiem co kupic, wiec trzeba sie wybrac na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne stylizacje :)


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne stylizacja, najbardziej podoba mi się ostatnia. Sam niczego jeszcze nie kupiłem, ale planuję zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacje mi się bardzo odobają!
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne stylizacje, powiem szczerze, że zachęciłaś mnie do kupna jakieś rzeczy z tych sklepów.
    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne stylizacje. Miałam nie kupować futerka, ale zachęciłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń