czwartek, 14 sierpnia 2014

Nowy konkurs

Logując się na Stardoll, wyskakuje nam powiadomienie o nowym konkursie z prawdziwymi nagrodami. Ostatnim razem były do wygrania słuchawki, a dziś możemy zdobyć prostownice, lokówki i kosmyki do przedłużania włosów (?). Aby wziąć udział w konkursie należy posiadać status Superstar, potem pokazać adminom swoją fryzurę stworzoną w Stardesign Hair, robiąc doll zdjęcie właśnie w niej i zgłaszając się na stronie konkursu. Konkurs trwa do 17 sierpnia.
Weźmiecie udział udział w tym konkursie? Co sądzicie o nagrodach?

38 komentarzy:

  1. Na 100% nie wezmę udziału. Nie umiem projektować fryzur :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nwm. czy wezmę udział. Nagrony są średnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po 1: nie mam SS , a po 2: i tak nie mam talentu do projektowania fryzur..

    Amara0122

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie umiem projektować.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. W konkursie wziełam udział, ale wątpię czy wygram.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie umiem projektować fryzur :(
    Nie wezmę udziału.
    Klaudyna99111

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem, nie umiem projektować, ale moze jak doladuje ss wezme udzial

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie umiem projektować fryzur :(
    Nie wezmę udziału.
    Klaudyna99111

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagrody są świetne, ale ja nie umiem projektować fryzur ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej nie wezmę udziału :D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie umiem tworzyć fryzur :C a szkoda bo nagrody fajne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem ss i nie projektuję.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wezmę udziału.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam SS, więc nie wezmę udziału.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam talentu w projektowaniu fryzur, ale co szkodzi spróbować :D Nagrody jak dla mnie nie przydatne, jeżeli wygram cokolwiek to sprzedam na allegro xd
    MissBritney226

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak należy się zgłaszać? Przez insta czy wysyłając screen fryzury? czy coś innego...
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie umiem projektować, a co druga nie potrzebuję takich nagród. Mam już jedna prostwnice która teraz w szafie lezy bo jej już nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam SS,więc nie wezmę udziału, ale podoba mi się ten konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wezmę udziału, nie moja branża.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie biorę udziału. Nie mam talentu to tego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wezmę udziału, nie mam ss i talentu. Poza tym nie potrzebuję takich rzeczy jak lokówka, prostownica, czy kosmyki do przedłużania włosów.
    dominika-10

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie umiem projektować włosów XD

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety, ale wszystko mam jak i prostownice i lokówkę. Ale nawet jakbym umiała i miała inwencje twórczą, wzieła bym udział. ale nie mam.
    Kinga6427

    OdpowiedzUsuń
  24. Nagrody beznadziejne. Większość kobiet, które potrzebują prostownicy czy lokówki je ma. Niestety stardoll nie zachwycił. Nie wezmę udziału w konkursie, nie warto się wysilać.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzięłabym udział ale nie jestem SS, ani Royalty.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wezmę udziału, nie umiem projektować.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  27. Wezmę Udział dla zabawy może nie umiem projektować ale zawsze można spróbować jestem ss wiec czemu nie? Wiadomo ze nie wygram ale dla zabawy można

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdarzyło mi się zaprojektować fryzurę, chociaż nie uważam że jestem w tym dobra, to zgłoszę się do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie umiem projektować fryzur, ani nie potrzebuję wyżej wymienionych nagród.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wezmę udziału w konkursie ponieważ nie umiem projektować fryzur. Życzę wszystkim powodzenia. Uważam że nagrody są zachęcające, o wiele lepsze od stardollarów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wezmę udziału, ale innym powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wezmę udziału.
    Głupi konkurs, niekażdy ma równe szanse.

    OdpowiedzUsuń