niedziela, 24 sierpnia 2014

Nowy Hot Buys: Tile Mosaic Minidress

W Starplazie pojawił się kolejny sierpniowy Hot Buys. Dziś jest to czarno-różowo-biała sukienka w mozaikowe wzory. Znana jest pod nazwą Hot Buys Tile Mosaic Minidress. Pochodzi ze sklepu It Girls i nie należy do tanich HB - kosztuje 22sd. Mam co do niej mieszane uczucia. Z jednej strony jest bardzo oryginalna i bardzo podobają mi się jej wzory. Z drugiej strony jest zabudowana (a ja osobiście nie przepadam za takim fasonem) i czasem może sprawić kłopoty w stylizacji. Ale jestem pewna, że przy odpowiednim skomponowaniu jej w outficie będzie wyglądać rewelacyjnie i mu charakteru.
Podoba Wam się? Skusicie się na jej zakup?

25 komentarzy:

  1. Ma bardzo ładny i oryginalny wzór, ale krój mi się nie podoba. Nie kupię.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór jest śliczny, jednak krój nie koniecznie. Nie kupię jej.
    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się to zabudowanie aż na szyję, jednak sukienka jest piękna w ciekawy wzór. Dlatego kupię ją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogła mieć większy dekolt, ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka podoba mi sie, jednak dekolt mógłby być bardziej wycięty. Ma fajny krój i wzorki, jednak cena odstrasza. Muszę sie zastanowić nad jej zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba mi się dekolt, a raczej jego brak, gdyy miałą rękawy i głębszy dekolt kupiłabym ją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka podoba mi się, aczkolwiek cena jest zawyżona. Zastanowię się nad zakupem ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest cudowna. Już w zapowiedzi mi się spodobała i się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa, ale nie podobają mi się kolory.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest ciekawa, ale nie podoba mi się, aż tak, żeby od razu ją kupować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka mi się spodobała. Jeszczę się zastanowię nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka mi się bardzo podoba, zastanawiam się nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się krój sukienki, ładnie wygląda na lalce. Mozaika też wygląda ciekawie. Jednak nie odpowiada mi cena, jest za wysoka. Skusiłabym się gdyby była trochę niższa. Myślę, że nie zakupię tej sukienki, także dlatego, że nie jest ona po prostu praktyczna i nie mogłabym stworzyć z nią wielu stylizacji.

    misia_753

    OdpowiedzUsuń
  15. Ma dość ciekawy wzór, ale niezbyt podoba mi się jej krój

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ładna, podoba mi się wzór. Krój też ma świetny. Mam nawet pomysł na wykorzystanie, ale na razie się wstrzymam ze względu na cenę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna, ale żeby nie było tego golfu, i były ciud dłuższwe rękawy.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mi się wzór.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna gdyby nie ten golf.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena jest za wysoka, ale sukienka bardzo ładna. Podoba mi się jej krój i wzorek. Obawiam się, że jednak nie znalazłaby u mnie zastosowania.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna, ale za droga ;(

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest ciekawa, aczkolwiek nie mój styl i raczej nie byłaby przeze mnie wykorzystywana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam,jest rewelacyjna ;) Mój klimat ^^
    Kinga6427

    OdpowiedzUsuń