środa, 20 sierpnia 2014

Makijaż #22

Hej! Co tam u was słychać? Dzisiaj przygotowałam dla was kolejny makijaż. Nie wzorowałam się na niczym, makijaż wykonałam spontanicznie. Moim ulubionym połączeniem kolorystycznym jest niebieski i pomarańczowy, ogólnie starałam się dobrać kolory które mi się podobają i są moimi ulubionymi. Makijaż jest idealny na wyjścia, np. na randkę lub spacer. Stonowane kolory będą pasować do kwiecistych sukienek, lub kolorowych setów. Usta pomalowałam troszkę ciemniejszą szminką w kolorze czerwono-różowym, a policzki podkreśliłam delikatnie bronzerem. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Podaje także pod makijażem listę użytych kosmetyków.


Zapraszam was za tydzień na kolejny makijaż. Czekam na propozycję makijażu w komentarzach!
Filmik:

Podoba się wam makijaż?
Wykonałybyście taki na swojej doll?
Komentujcie! ~~

34 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż:) Szczególnie podoba mi się połączenie kolorów, na które bym nie wpadła.
    kasia89071

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo żywy i letni makijaż :) Podoba mi się w szczególności połączenie zielonego z niebieskim. Wygląda to świetnie !

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że może za dużo tego czarnego? Oczy dollki są trochę przytłoczone. + zrezygnowałabym że szminki.
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym nie wpadła na takie połączenie kolorów. Podoba mi się.

    anika258vLove

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez koloru pomarańczowego, dla mnie byłoby lepiej :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja postawiłabym na naturalny kolor ust. Za to oczy bardzo ładne^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne połączenie kolorów, jednak według mnie bardziej by pasowała brzoskwiniowa szminka.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne półączenie kolorów.Chciałabym bardzo makijaż szkolny. :P
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się makijaż oczu :) Sama spróbuję wykonać coś podobnego ;) Jedyne co zmieniłabym to kolor ust. Pasuje tu jak najbardziej, ale widzi mi się tu jaśniejszy kolor np. nude :)

    Karolinka526

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż. Spróbuję wymyślić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne połączenie kolorystyczne. Wykonanie też w porządku. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobają mi się usta, ale makijaż oczu świetny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż wyszedł Ci bardzo fajnie, podoba mi się sposób w jaki robisz przejścia między kolorami. Mimo, iż nie przepadam za pomarańczowym kolorem, to w tym wydaniu bardzo bardzo mi się podoba!
    Czepiłabym się twarzy, ale to w końcu chodzi o makijaż, no i każdy ma inne gusta :D ~

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny makijaż, ale bez czarnych kresek byłoby lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż i dobrze wykonany,zazwyczaj nie lubię jak jest połączone z sobą tak dużo kolorów ale w twoim przypadku wygląda to całkiem efektownie.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż jest genialny ale włosy mi się nie podobają. :)


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny, podoba mi się. Fajne połączenie kolorystyczne.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się kolorystycznie, tak żywo. Jest jednak trochę... ścięty? Nie wiem, ale to wina stardolla, bo trudno jest nałożyć makijaż oczu w ładny sposób ~ kateannechill

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny makijaż, ja bardzo lubię różne kolory połączone ze sobą i ten cień do oczu bardzo mnie zauroczył :)
    Nie przypadł mi do gustu kształt ust, to jakoś nie moja bajka.
    Łącząc całość wszystko wygląda efektownie i żywo

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny makijaż, ale inne brwi bardziej by na pewno pasowały. Dobrze połączone kolory. Ja też bardzo lubię robić makijaże jak i na stardoll i na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż, rażą mnie jedynie brwi, jak zwykle zresztą.

    OdpowiedzUsuń