środa, 30 lipca 2014

The best of Starplaza

Po tygodniu przerwy wracam do Was z nowym artykułem z serii "The best of Starplaza". W sobotę pojawią się "Modowe zmagania" i wraz z nimi wyniki ostatniej mini loterii :)
Nie przedłużając przejdźmy do głównego tematu.




I tym razem udało mi się dobrać dwa manekiny, z czego bardzo się cieszę. Nie zawsze łatwo jest znaleźć tańsze odpowiedniki.


Mam nadzieję, że poniższy tekst zachęci Was do małych zakupów.

Pudrowy sweterek pochodzący ze sklepu It Girls zakupiłam od razu jak tylko go zobaczyłam już jakiś czas temu. Zauroczył mnie jego oryginalny kształt i prześliczny kolor. Sweterek jest naprawdę dobrze wykonany i świetnie wygląda na doll. Kierując się kolorem, na zamiennik wybrałam bluzkę pochodzącą również ze sklepu It Girls. Jest niezaprzeczalnie oryginalna. Mimo to nie jest ona totalnym must havem. Dość ciężko ją wykorzystać w stylizacji. Ma ona swoich fanów jak i przeciwników. Moim zdaniem warto jest mieć ją w swojej szafie, tym bardziej, że jest za starmonety.


Zgrabne jeansy to rzecz, którą każda z nas powinna posiadać w swojej stardollowej jak i realnej szafie. Mój ulubiony model z PPQ niestety został wycofany ze Starplazy. Inny, który jest jeszcze dostępny i warty zakupu znalazłam w sklepie Nelly.com. Jest on świetnie wykonany graficznie. Spodnie są ładnie wycieniowane. Dodatkowo podwinięte nogawki robią fajne wrażenie. Również całkiem przyzwoite jeansy możemy znaleźć za starmonety w sklepie Wild Candy. Nie są one tak ładne graficznie jak te z metką Denim&Supply, ale ze względu na stosunek ceny do jakości, warto je zakupić.


Jasna torebka pochodząca ze sklepu It Girls zauroczyła mnie swoją delikatnością. Świetnie sprawdzi się w dziewczęcych stylizacjach. Jej cena również jest zachęcająca (mimo stardollarów). Co do wielkości, jest bardzo dobra. Dodatkowo zawinięty pasek prezentuje się bardzo ciekawie. Jeśli chodzi o torebkę za starmonety, to już na początku muszę napisać, że jestem jej wielką fanką. Torebki 'przez ramię' na ogół bardzo dobrze prezentują się na stardoll. Serdecznie polecam jej zakup.


Buty z czubkiem do szpica są ostatnio na topie. Na stardoll możemy znaleźć wiele całkiem ciekawych modeli. Ja zdecydowałam się zwrócić Waszą uwagę na ten pochodzący ze sklepu nelly.com. Jest on bardzo uniwersalny ze względu na kolor i bardzo fajne prezentuje się na stopie doll. Do tego cena jest niewysoka. Również ciekawy model znalazłam w sklepie Perfect Day, tym razem za starmonety. Przez kokardkę nie jest on jak przydatny jak ten ze sklepu nelly.com. Mimo to, buty są bardzo zgrabne i fajnie się prezentują w wielu stylizacjach.

To tyle na dziś. Mam nadzieję, że artykuł Was się podobał :)

Posiadacie wymienione rzeczy? Skusicie się na jakieś zakupy?
Zapraszam do komentowania

39 komentarzy:

  1. Mam torebkę za 6sd, jednak ja kupiłam ją za 3 sd na wyprzedaży -50% :D
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wymienionych rzeczy mam tylko jeansy za starmonety i szczerze mówiąc, mnie bardziej podobają się właśnie te z Wild Candy (razem z brzoskwiniowymi o tym samym kroju). Są po prostu genialne. Reszta rzeczy jest średnia, według mnie, i jakoś nie ciągnie mnie kupna ich. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne stylizacje .:)
    Wybrałaś bardzo ładne i ciekawe ubrania i przekonałaś mnie do kupienia torebki za sd, spodni za sd i oczywiście sweterka *-* Dopiero teraz zauważyłam, że jest mega śliczny i uroczy <3
    Aktualnie z tych rzeczy posiadam tylko spodnie za sm :)
    Nie mogę doczekać się kolejnego postu :*
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta seria artykułów. Nie zawsze będę komentować, ale wiedz, że czytam i wyczekuję kolejnych postów ^^
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz oko. Muszę koniecznie wybrać się na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wymienionych rzeczy mam tylko spodnie za sm, buty za sm i torebkę za sm. Przyznam szczerze, że zachęciłaś mnie do kupna butów z Nelly.com i kolejnej torebki z It Girls. Na pewno kiedyś się przydadzą w mojej szafie ;) Kolejny świetny post ! Oczywiście czekam również na Modowe zmagania!

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc ten zestaw za sm bardziej mi się podoba, chociaż te spodnie z pierwszego są naprawdę boskie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie stylizacje śliczne, jednak za sm jakoś bardziej mi się spodobała. Muszę się wybrać na zakupy, bo wcześniej nie zauważyłam tych bucików z Nelly :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam tyko tunikę z It Girls, jest śliczna, ale zawsze nie wiem jak ją łączyć. Spodnie są o wiele lepsze z Denil&supply, już dawno chcę je kupić.
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje są ładne i pomysłowe. Szkoda że nie mam żadnej z tych rzeczy.
    demi.tajna08

    OdpowiedzUsuń
  11. No teraz akórta sie nie skusze na zakupy ale posiadam ten sweterek z it girls za sd , spodnie te takie za 138 sm i torebke za sm , jesli chodzi o 1 stylziacja jest ładna pudrowy sweterek d spodni ładnie ale ja raczej bym zmieniłą na bardziej zgrabniejsze ale rozumieme miałas pokaza c za sd jezelibys mogla pomieszac to osobiscie bym wybrala te za sm lepiej by sie prezentowały torebka ładna i tania a buty jak mówisz na topie
    2 stylizacja jest niezła jak na odwrócenie lustra czyli za sm naw ten płaszczyk nie jest zły przekonałam sie ze jest cudny te spodnie równiez pasuja i do tej stylizacji bo sa one bardzo przydatne w szafie buty takie sobie bo jak mówiłas bez tej kokardki były by lepsze (zmieniąłm troche tekst ) noi na ramieniu ta trobka slicznie sie komponuje a za sm ! Ogólnie bardziej podoba mi sie stylizacja i za sm i za sd

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz niektóre zdania bez sensu...

      Usuń
    2. Jako redaktorka, bardzo się cieszę z komentarza Gabrysi. Tym bardziej, że jest on dłuższy. Bardzo lubię wszystkich swoich czytelników i nie chcę, by jeden drugiemu napisał coś niemiłego (trzy kropki i zły ton? można napisać to przyjaźniej jak już) . Gabrysia prawdopodobnie jest dość młoda i nie jest dziwnym to, że w jej wypowiedziach pojawiają się błędy. Dla mnie jest rzeczą ogromnie miłą, że komentuje ona każdy mój post i naprawdę nie są ważna potknięcia.

      MissMileyLove1

      Usuń
  12. Z tańszych odpowiedników zadowala mnie tylko biała torebka. Cała reszta za sm niestety jakoś do mnie nie przemawia ;) Ale dla kogoś, kto nie ma sd i nie zamierza ich kupowac, ten post na pewno jest przydatny i przypomni o niektórych perełkach za sm ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadam sweterek za sd i torebkę za sm. Po tym poście na pewno zainwestuję w resztę rzeczy :)
    Klaudyna99111

    OdpowiedzUsuń
  14. Większość rzeczy mam, fakt, są bardzo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sweterek to chyba muszę kupić, ostatnio chciałam go kupić, ale jakoś nie doszło do zakupu.
    Z tego zestawu za sm to mam spodenki i torebkę. Myślę że kupie jeszcze torebke za sd, i buty za sm.

    anika258Love

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kilka rzeczy, ale kupię jeszcze torebkę za sm :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. Super dobrałaś odpowiedniki. Nazwałabym tą stylizacje 'proste, ale ładne' :))))

    rincess63satr

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam parę z tych rzeczy. Bardzo dobrze dobralas odpowiedniki za sm.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam kilka tych rzeczy, ale jak coś to może dokupię :)

    karolcia9943

    OdpowiedzUsuń
  20. Posiadam sweterek ;)) Bardzo go lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam kilka rzeczy, bardzo je lubię, często je używam ;)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam sweterek i torebkę. Teraz muszę jeszcze dokupić te spodnie :3
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny post, sweterka nie mam na pewno go zakupie, bo jest bardzo śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  24. mam sweter i torebkę za sm :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie nie podobają mi sie te spdonie za sd. Nie wiem czemu... Szczerze mówiąc to nie wiem co mam z tych rzeczy XD

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tylko buty za sd. Być może kupię torebkę, sweter i buty za sm i torebkę za sd

    OdpowiedzUsuń
  27. Z rzeczy za sd mam tylko buty. Uważam, że są świetne wykorzystuję je do wielu stylizacji i ich cena też nie jest wysoka.
    Z rzeczy za sm mam torebkę i spodnie. Pierwszą z rzeczy używam dosyć często. Jest idealnym dopełnieniem każdej stylizacji. Co do drugiej spodni nie wykorzystuję tak często choć uważam, że są godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam ani jednej z przedstawionych rzeczy. Jednak bardzo spodobały mi się te torebki. Obie są bardzo delikatne i dziewczęce. Podoba mi się także pierwsza stylizacja, a w drugiej zmieniłabym tylko bluzkę ;)

    Folklora

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tych rzeczy mam tylko torebkę za sd. Kupię jeszcze sweterek za sd bo jest śliczny! :)

    MAGA1994

    OdpowiedzUsuń
  30. Z ubrań i dodatków za sd mam sweterek i torebkę. Stylizacja jest bardzo ładna c;
    Z ubrań i dodatków za sm mam bluzkę, spodnie, buty i torebkę czyli wszystko c: Stylizacja wygląda jak ta za sd c:

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne rzeczy, ale chyba nic nie posiadam.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam chyba wszystkie rzeczy. Fajne zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam parę rzecz, fajny post :D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  34. Posiadam sweter, spodnie z Wild Candy i buty z Nelly. Skuszę się jeszcze na zakup tej pudrowej bluzki, teraz wydaje mi się bardzo ładna, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podobnie wyglądają obie stylizacje i obie są godne uwagi. Co do ubrań które polecasz to mam już kilka w swojej szafie i postaram się sklecić coś równie dobrego w stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny post, ciekawie przedstawiłaś swój punkt widzenia ^_^
    Ja wszystkie ciuszki posiadam, także... :3

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomysł świetny, za sm może kupię tą stylizację, bo brak sd :/

    andzik1234

    OdpowiedzUsuń