czwartek, 10 lipca 2014

The best of Starplaza


Witam serdecznie! Z tej strony MissMileyLove1. Przygotowałam dziś dla Was post zupełnie inny niż dotychczas. Rozpocznie on nową serię - The best of Starplaza. Tym razem nie będę przygotowywać dla Was stylizacji. Jak sama nazwa wskazuje, będę mówić o rzeczach dostępnych w naszym stardollowym centrum handlowym, które są zdecydowanie warte uwagi i moim zdaniem każdy powinien je mieć w swojej szafie. Uwagę będę zwracać szczególnie na te najbardziej uniwersalne artykuły
Z początku miałam brać tylko te ubrania, które rzeczywiście są niezaprzeczalnym must have. Jednak w większości są one dla ss, więc postanowiłam szukać także ich zamienników, które możemy nabyć za starmonety. Początek dość długi, więc nie ma co przedłużać. Zaczynamy!



Na dziś wybrałam sześć artykułów, które moim zdaniem przydadzą się każdemu użytkownikowi stardoll.


Chciałabym tutaj zaznaczyć, że ubrania na manekinie nie tworzą gotowej stylizacji. 


Oczywiście ustosunkuję się do moich wyborów i mam nadzieję, że zachęcę Was do ewentualnych zakupów.


Czarny kapelusz jest jednym z najbardziej uniwersalnych i użytecznych nakryć głowy, które możemy kupić na stardoll. Moim zdecydowanym faworytem jest model, który możemy nabyć w sklepie Killah. Jego cena nie jest wysoka. Dodatkowo pasuje on do wielu fryzur. Moim zdaniem, to najlepszy kapelusz, który możemy aktualnie znaleźć w Starplazie. Również model pochodzący ze sklepu It Girls jest warty uwagi. Głownie ze względu na to, że większość stardollowych fryzur będzie idealnie z nim współgrać. Jego cena rónież zachęca. Jak stali czytelnicy bloga mogli zauważyć, oba modele niezwykle często pojawiają się w moich stylizacjach. Są wręcz idealnym dopełnieniem większości setów.


Biała koszula jest jednym z najbardziej uniwersalnych elementów naszej garderoby. Bardzo często pojawia się ona na mojej doll. Świetnie sprawdza się solo. Także wystający kołnierzyk spod innej warstwy wygląda bardzo dobrze. Absolutnym hitem jest dla mnie model z metką Cheap Monday, pochodzący ze sklepu Nelly.com. Idealne wykonanie odbiło się niestety na cenie. Co tu dużo mówić - koszula ta jest droga. It Girls daje nam za to dużo tańszy odpowiednik, ale za to gorszy graficznie. 


Jeansowe shorty również tworzą bardzo użyteczny element i w realnej, i w stardollowej szafie. Model ze sklepu Bonjour Bizou jest moim zdaniem najlepszym dostępnym w Starplazie. Ładny kolor jeansu i świetne wyknanie graficzne - tak można je w skrócie opisać. Wysoki stan również jest dużym plusem. Ich cena nie jest zbyt wysoka. Niestety w tej kategorii, odpowienik za starmonety wypada znacznie gorzej.


Czarną torbę większość z nas posiada w swojej szafie. Pasuje ona do dużej ilości stylizacji i na pewno nie będzie ona leżeć nieużywana w garderobie. Za stardollary możemy znaleźć wiele naprawdę ciekawych modeli. Mnie osobiście najbardziej zauroczył ten pochodzący z Fallen Angel, Wykonanie graficzne jest nienaganne. Dodatkowo dzięki paskowi, idealnie wygląda na doll. Jeśli chodzi o starmonety nie jest już tak kolorowo (:)). Torebka pochodząca z Rio nie podoba mi się tak bardzo jak ta z Falle Angel. Za taką cenę, jej zakup jest jednak korzystny. Możliwe, że przyda się nieraz.


Platformy z Fallen Angel są moim zdaniem sztandarowym modelem tego typu butów. Świetnie leżą na stopie doll. Dodatkowo są za starmonety! Zapewniam, że przydadzą się nie raz.
Czarna kurtka z Bonjou Bizou również jest warta uwagi. Niestety w Starplazie nie można znaleźć odpowiedniego zamiennika za starmonety. Sama kurtka jest moim zdaniem wręcz idealna. Świetnie sprawdza się w wielu stylizacjach. Serdecznie polecam jej zakup.

Posiadacie wymienione artykuły? Macie zamiar coś kupić? Co myślicie o tego typu postach?
Zapraszam do komentowania

28 komentarzy:

  1. Super artykuł! Bardzo przydatny :)
    mam tylko platformy i kapelusz za sm >.< ale na pewno kupie jeszcze kilka rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam większość rzeczy, lubię tego typu posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy artykuł. Mam większość z wymienionych przez Ciebie przeczy. Czekam na następny post z tej serii ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł, świetny pomysł. Posiadam kapelusz z Hillah, ale ogólnie nie ciągnie mnie do kupna pozostałych rzeczy. Czekam na następny artykuł z tej serii :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry artykuł. Mam kapelusz, który już mi się znudził, koszulę, którą uważam za jedną z moich ukochanych rzeczy i czarne platformy, których teraz właściwie już nie używam. Trudno jest zastąpić ubrania, które pokazałaś powyżej. Muszę przyznać, że poradziłaś sobie z tym rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na artykuł :) Mam prawie wszystko, oprócz kapelusza (ale jego też kiedyś miałam XD) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na post.
    Z rzeczy, które przedstawiłaś posiadam, czarny kapelusz, lubię go, ale wolę ten z Nelly.com.
    Koszulę, jest to moja ulubiona koszula, ze względu, że nie ma rękawów, łatwo można ją schować pod inne ubrania. Torebkę, jest to jedna z moich ulubionych torebek na stardoll i czarne platformy zawsze mogą się do czegoś przydać :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny artykuł :) Co do niego ... Czy nie byłoby łatwiej iść po kolei sklepami ? I z tamtąd przedstawiać te artykuły ? Tak to jest trochę misz-masz. Dodatkowo jeśli w jednym sklepie spodobałoby Ci się dużo rzeczy artykuły mógłbybyć w kilku postach. To taka moja propozycja :)
    Z wymienionych artykułów posiadam wszystko oprócz kurtki. Ona nie podoba mi się, wolę jej droższy i lepsxy odpowiednik ze sklepu Killah (chyba..)
    Torebki też nie posiadam ale, przymieżam się, żeby ją kupić :)
    Przepraszam za błędy ...

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się rowiez nad tym, żeby segregowac wg typu np. nakrycia głowy. Ale jednak wole przez gotowy manekin :)

      Usuń
  9. Fajny pomysł ma artykuły :) Mam wszystkie z polecanych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, wszystkie rzeczy które wymieniłaś posiadam, kurtka, kapelusz i spodenki to zdecydowanie moi faworyci :)

    Kasiuniaa240

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy artykuł. Posiadam wszystkie rzeczy.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny artykuł. Posiadam większość ubrań i dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy artykuł ;)) Posiadam większość z tych rzeczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam tylko platformy i kapelusz, i średnio zgadzam się z Twoimi wyborami. Kurtka jakoś mnie nie przyciąga, jej cena również. Uważam, że jej wykonanie nie należy do najlepszych, jest trochę dziwna. Jeżeli chodzi o szorty to w mojej szafie byłyby zbędne. Bluzeczkę z kołnierzykiem muszę mieć koniecznie, ale jakoś zawsze wypada mi z głowy, że miałam ją zakupić. Torebka nie podoba mi się.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam tylko torebki z Fallen. Artykuł fajny, Zawsze coś innego. Na wielu blogach jest przegląd sklepów, wiec nie trzeba robić w ten sposób. Tu mamy stylizację, tańsze odpowiedniki i oczywiście rzeczy które są ciekawe i warte zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny artykuł, nie mam kurtki z polecanych rzeczy, ale na pewno w nią zainwestuje. :)

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny artykuł. Mam kurteczkę, jest świetna, kapelusz za sm, kupiłam go przez przypadek, spodnie za sm, są tanie więc każdy może sobie na nie pozwolić i oczywiście platformy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja nawet jeśli prosta to mi się spodobała^^ Jednak chyba jej nie kupięxd Kurtek mam pod dostatkiem, a w spodenkach specjalnie nie gustuje:P Za to kapelusik jest bardzo ładny i chociaż za sd, to sądzę, że nie warto kupować tego za sm:P I spodenki, te "zamienniki" nie są szczególnie piękne:/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamierzam szczególnie kupic sobie ta koszule, ale za sd c;
    BiteMePlease14

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały post. Bardzo dobrze się go czyta i jest po prostu ciekawy! Czekam na więcej takich ;))

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post, mam kilka rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post :))

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny artykuł :D


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurteczka i torebka! Są świetne <3 Przy okazji chyba się na nie skuszę :)

    Mascaraxxx

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie posty! :D Mam wszystko co przedstawiłaś, jednak nie umiem dobrze wykorzystać tych szortów z b. bizou... :(

    anska2002

    OdpowiedzUsuń