niedziela, 27 lipca 2014

Poradnik makijażu

Witajcie! W komentarzach pod poprzednim postem pojawiła się propozycja wykonania tropikalnego makijażu, więc podjęłam się tego zadania :) Dominujące kolory to niebieski, zielony oraz żółty. Szczerze mówiąc nie gustuję w takich połączeniach, jednak myślę, że Wam się spodoba :) Strasznie podobają mi się te oczy, jednak przy użyciu tuszu do rzęs, wyglądają one jak posklejane. Właśnie dlatego na obecną chwilę odłozyłam ten kosmetyk. Jeśli macie jakieś propozycje odnoście kolejnego makijażu, to piszcie śmiało. Chętnie odpowiem również na pytania :)






Co sądzicie o makijażu?
Komentujcie! 

38 komentarzy:

  1. Makijaż mi się bardzo podoba, połączenie kolorów jest świetne :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, to między innymi ja chciałam ten makijaż! :) Bardzo ładny i świetne wykonanie. Kocham malować oczy dla superstar, ale tak jak Ty, uważam, że tusz do rzęs im nie służy. Ja najczęściej (jeśli już go używam) to dodaję go tylko na zewnętrzne kąciki oka, może to wypróbujesz?
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Akurat obecnym oczom dla ss tusz w ogóle nie słuzy :) Jednak mają one już bardzo ładne rzesy na samym starcie bez niczego, dlatego nie tuszuję ich w ogóle :> Ewentualnie tak jak Ty same kąciki.

      sweetka123

      Usuń
  3. Ładny makijaż, ciekawe połączenie.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie kolorów. Wyszedł ciekawy makijaż :)
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju cudowny, super połączenie, taki żywy, będzie pasował do wielu stylizacji koloroystycznie:3

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijarz jest sliczny, wykonany wprost do tematu. Bardzoo mi sie podoba, choc w przed ostatnim punkcie bylo lepiej niz w ostatnim, ale i tak jest ladnie. Zdziwilo mnie, ze wcale nie zajelas sie ustami, moglas pomalowac je chociach bluszczcykiem :/
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęłam się ustami :) Dałam szminkę nude gdyż właśnie taka kojarzy mi się z makijażem tropikalnym :)

      Usuń
    2. Myślę, że dobrze zrobiłaś, przy tak kolorowych oczach nie należy przedobrzyć. ;) Z jakiej firmy jest ta szminka?

      Usuń
    3. Szminka nude z tranform :) trochę droga ale nie żałuję, nie rozstaję się z nią ;D

      Usuń
    4. Tez mam parę szminek z tego sklepu :D Jednak ja wolę kolor nude z dota ^^ Z tranform za to kocham taką krwistą czerwień ;) Wygląda niesamowicie.

      sweetka123

      Usuń
    5. a ja nie mogę znaleźć w dot szminki nude, chyba już wyszła ze starplazy :( jakąś tam mam niby nude ale nie podoba mi się, wpada w żółć :/

      Usuń
    6. Wyszla :o? Nie zauwazyłam.. Szkoda, że admini nie uprzedzają o usuwaniu niektorych pięter ze sklepow, które sa w sp na stałe :/

      Usuń
    7. Sprawdziłam i usunęli wszystkie te piętra na których rozmieszczenie kosmetyków bylo normalne xd Czyli te na których były one posegregowane kategoriami, a nie kolorami... Szkoda, szu_szu bo ta szminka z Dota podoba mi się nawet bardziej niż ta z tutorialu :)

      sweetka123

      Usuń
  7. Świetny makijaż ;)) Taki żywy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym makijażu :) Jest taki letni, kolorowy - takie właśnie lubię. Również uwielbiam te oczy. Dobrze zrobiłaś, że nie użyłaś tuszu do rzęs, nie chodzi ten efekt, o którym wspomniałaś lecz o to, że rzęsy za bardzo zasłaniałyby makijaż. Piękna doll :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, poza tym te rzęsy po wytuszowaniu wyglądają jak u jakiegoś transwestyty xD Mam na myśli efekt groteskowej Drug queen:D

      sweetka123

      Usuń
    2. Haha, moim zdaniem nie jest aż tak źle ;D Ale trzeba przyznać, że oczka są piękne i bez rzęs :)

      nataliaszelc01

      Usuń
    3. * bez pomalowanych rzęs :D

      Usuń
    4. No ^^ z daleka nie wygląda to aż tak źle, ale z bliska maskara :O

      sweetka123

      Usuń
  9. Śliczne makijaż. Taki żywy i letnie :) Cudowne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęcza symbolem lata :) Zgadzam się, śliczne kolorki.

      sweetka123

      Usuń
  10. Makijaż cudny! *-* Zakochałam się w nim!
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, wykorzystałaś piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wygląda. Ta szminka jest rzeczywiśćie fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam tego odcienia, ale też bardzo lubię takie szminki nude - sama z nich niejednokrotnie korzystałam ;p Polecam w 100%

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi sie makijaż. Jest kolorowy, letni i żywy :) Również odcień szminki bardzo przypadł mi do gustu !

    Folklora

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny makijaż, świetnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki żywy i kolorowy! ♥ Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny! :)

    princess63star

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no :O makijaż przepiękny. W sam raz na lato *.* Jest tak landrynkowy, że aż zachciało mi się zjeść coś słodkiego ;) Do tego to staranne wykonanie :o

    OdpowiedzUsuń
  18. Omg on jest boski! Taki letni! Piękkny po prostu.
    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż mam ochotę położyć się na słonecznej plaży i opalać się cały dzień! Właśnie z tym kojarzy mi się ten makijaż. Z latem, słońcem, niebieskim niebrm i beztroską.
    Klaudyna99111

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny make-up! Chyba zaraz zrobię coś podobnego ,mojej doll

    OdpowiedzUsuń
  21. Śwetny, taki tęczowy! *p*



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń