poniedziałek, 28 lipca 2014

Nowa kolekcja Polished

Admini postanowili przygotować dla nas nową kolekcję lakierów Polished. Ceny wahają się od 13 do 15sd. Klimat kolekcji jest typowo wakacyjny, a motywy, jakie w niej występują to geometryczne wzory, zwierzęta i tropiki. Mnie najbardziej przypadł do gustu lakier ze wzorem inspirowanym lodami, który został wykonany wyjątkowo dobrze i pięknie prezentuje się na paznokciach. Podobają mi się też te w kropki i paski, ale nie wiem dlaczego, kiedy pomaluję nimi paznokcie, tło jest czarne.
Co sądzicie o tej kolekcji lakierów? Spodobały Wam się któreś?

24 komentarze:

  1. Taj jak ty to określiłaś klimat kolekcji jest typowo wakacyjny. Bardzo mi się spodobały lakiery, a zwłaszcza fioletowe serduszko na białym tle, palmy, lód, i taki jakby skapująca farba. Bardzo mi się te lakiery podobają, ale ich nie kupię ponieważ prawie nikt nie zwraca uwagi na dłonie, albo stopy, i kupywanie wielu lakierow według mnie jest stratą sd. Ja mam 2 lakiery (nie licząc prezentu za wykonane zadanie z akademi stardoll) i więcej mi sie potrzeba. Bardzo ładnie wyglądaja na plakacie te lody w dłoniach doll, dają one naprawde wakacyjny, letni efekt.
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam lakierów do paznokci, są one bezużyteczne.
    Parę wzorów mi się podoba, ale wole zachować sd na coś innego :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery niektóre są naprawdę ładne, ale jeszcze zobaczę czy jakieś kupię. Mam parę lakierów i chyba tyle mi wystarczy. Jakoś specjalnie nie zajmuje się paznokciami, więc raczej mi się nie przyda żaden lakier.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna dostawa! Lakier są ładnie wykonane, kolorowe i świetnie wyglądają na paznokciach. Wydaje mi się, że to czarne tło na lakierach w kropki i paski jest błędem. W końcu kolekcja jest wakacyjna, czerń nie bardzo mi tu pasuje. Być może zdecyduję się na zakup jednego, góra dwóch. Nie lubię wydawać sd na takie dodatki, aczkolwiek tym razem bardzo mi się spodobały ;)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, ciekawe kolory i wzory. Podobają mi się choć nie kupię.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ogół nie kupuje kolorowych lakierów. Teraz też ich nie kupię. Kolory są ładne, ale ich wzory i różne kolory mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wzory, ale nie kupuję lakierów, bo są za drogie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kolekcja! :) Zaskoczyła mnie ta dostawa. Bardzo spodobały mi się plamy z pierwszej strony, ale jak się spodziewałam, na paznokciach nie wyglądają już tak fajnie. Najlepsze są powtarzające się wzory, jak paski czy kropki.
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje, na paznokciach wygladaja inaczej, mniej ładniej
      kadaer010

      Usuń
  9. Bardzo ładne wzory jednak raczej nic nie kupię. Nie kręci mnie malowanie paznokci na stardoll c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery bardzo mi się podobają. Mają ciekawe wzory i śliczne, letnie, żywe kolory. Jednak ja nie kupuję lakierów, bo szkoda mi na nie pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widzę sensu kupowania lakierów, więc nic z pewnością nie kupię, choć jest kilka fajnych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to tagże nie ma sensu, przecież ich praktycznie nie widać
      kadaer010

      Usuń
  12. Wątpię, żebym kupiła jakiś lakier

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio chciałam kupić jakiś lakier. Na pewno coś kupię!
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się 3 kolory a mianowicie nowy wybór dnia, lakier w czarne kropki i zachód słońca z palmą :)
    Klaudyna99111

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej żadnego nie kupię.

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się ten z palmą. Jest taki tropikalny. :)

    princess63star

    OdpowiedzUsuń
  17. nie kupię nic, wystarczą mi jednolite i tak nie widać tych paznokci

    OdpowiedzUsuń
  18. Żaden może się nie podóba , więc nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest kilka ładnych motywów, ale nie mam tyle stardollarów. Nie kupię.



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń