wtorek, 22 lipca 2014

Kieszonkowe

Jest wiele powodów do codziennego śledzenia Uzależnionych, ale my postanowiliśmy dać Wam jeszcze jeden! Co dwa dni będziecie mogli zobaczyć zapowiedź "kieszonkowego". Na czym to polega? Spośród wszystkich autorów komentarzy napisanych przez te dni wylosujemy kilku czytelników, którzy wygrają wspomniane wcześniej nagrody. Im częściej komentujesz tym Twoje szanse na wygraną rosną, ponieważ istnieje większe prawdopodobieństwo, że generator liczbowy wylosuje właśnie Ciebie. Pula nagród zależy od liczby komentarzy. Życzę powodzenia! A tymczasem do wygrania poniższe rzeczy:

*Nie zgłaszajcie się pod tym postem, wraz z napisaniem dowolnego komentarza jesteście automatycznie zgłoszeni. Tutaj możecie zadawać pytania oraz wyrażać opinie :).

39 komentarzy:

  1. Czyli liczą się komentarze pod różnymi postami z kolejnych dwóch dni? Z tych co dopiero będą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę pod uwagę dzisiejsze posty oraz jutrzejsze, jutro wieczorem pojawią się wyniki ;)

      Usuń
  2. Może mi się poszczęści :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę komentować ;3
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zachęci to do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę fajny pomysł :) Będę brać udział ;)
    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :D

    Mascaraxxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł ale do wtorku mnie nie będzie :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysl pewnie duzo ludzi zacheci do komentowania, haha.

    anika258Love

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ! Może uda mi się coś wygrać ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł! kurteczka z callie's picks boska.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł :)

    Kasiuniaa240

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł, cieszę się, że coś nowego c;

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł, podoba mi się. Według mnie zaczęci to z pewnością większą ilosc czytelnikow do komentowania postow :) Tak trzymac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, na pewno popularność bloga wzrosnie jeszcze bardziej :)

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł. Niezła jest ta kurteczka z Callie's Picks. c;

    MAGA1994

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł, zachęci do komentowania!


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł i na pewno zachęci wiele osób do komentowania. Ja i bez tego komentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę dobry pomysł, i zachęca do komentowania. Ostatnio mam szczęście, może uda mi sie coś zgarnąć, a najbardziej mi sie podoba kurteczką *.*
    Kadaer010

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy pomysl! :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się ten pomysł, uważam że bardzo fajnie że tak chętnie nagradzacie swoich komentatorów i czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy pomysł :) . Myślę, że przyciągnie jeszcze więcej czytelników oraz zachęci do komentowania ;).

    Amara0122

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł :)))
    'Arisa6

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaale zachęcacie do komentowania :D

    Vadania

    OdpowiedzUsuń