niedziela, 13 lipca 2014

#17 MajkaStar1999

Jako dzisiejszy strój dnia zaprezentuję Wam stylizację polskiej użytkowniczki - MajkaStar1999. Dominika, bo tak nazywa się właścicielka konta, stworzyła outfit, który całkowicie wpasował się w mój gust. Połączyła awangardę z nonszalancją. Stylizacja mimo wszystko jest elegancka, ale na pewno nie nudna. Główną rolę gra tutaj motyw piór/ futra. Motyw ten został przemycony do białego płaszcza oraz pudrowo - różowych spodni. Biała bluzka świetnie sprawdziła się pod marynarką - jest subtelna, ale nie wyróżnia się. Jasne dodatki w postaci torebki z Diora, różowych sandałków, łańcucha oraz okrągłych, również różowych okularów z kwiatami, na zewnętrznej stronie oprawek. Dzięki nim stylizacja jest "pełna", niczego w niej nie brakuje, niczego nie trzeba zmieniać. Set jest przemyślany i został w nim dopracowany każdy szczegół. Twarz doll jest równie intrygująca co strój. Wisienką na torcie są usta w pięknym, delikatnym odcieniu różu.
źródło: koralina2346.blogspot.com

Okulary - Stardoll Barbie
Futro - 2x Archive
Top - Basic & LE
Naszyjnik - PPQ
Pasek - Callie's Picks
Spodnie - Pretty n'Love
Torba - Dior Couture Tribute
Sandały - MSW'13

Jak Wam się podoba ta stylizacja?
Czy Dominika zasłużyła, aby dostać to wyróżnienie? 


 ♥

23 komentarze:

  1. To niestety nie mój styl, jednaj trzeba przyznać, że strój jest przemyślany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ta stylizacja średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. MajkaStar1999 świetnie poradziła sobie z tymi spodniami. Jestem pod wrażeniem, wszystko pięknie pasuje i gra ze sobą. Bardzo spodobała mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja! Bardzo mi się podoba.
    + Dominika chyba zachęciła mnie do zakupu tych spodni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna, choć zrezygnowałabym z okularów. Co za dużo to nie zdrowo... :)

    BiteMePlease14

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę za duża futerka, ale jest bardzo ładnie :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory są ładne, wszystko przemyślane, aczkolwiek za dużo tu się dzieje.

    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze miło być docenionym, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja ciekawa i niecodzienna:)Jednak jak dla mnie za dużo się dzieje, oraz to nie mój styl .
    Bardzo ładnie wyglądają te różowe spodnie oraz buty :)Nie przekonują mnie za to te okulary,są bardzo duże,Reszta jest OK a stylizacja ogółem mi się podoba c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak Dminika zaslużyłą na to zeby dosatc wyróżneinie za tą stylizacje dlaczego ? Dlatego ze stylizacji bardzo cieawią mnie pióra / futra . Nieiwedzialam ze te spodnie az tak są dobre na poczatku stwierzdzialm ze sa okropne a teraz .. mam inne zdanie ne spodizewałam sie takiej reakcji pomyslilam sie . Najbardziej moją uwage przykuła ta maryanrka w pióra? Bardzo spodobała mi sie torebka jako dodatek była najlepsym wyborem i super różowe buciki .

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość jej stylizacji mi się podoba, również ta. Bardzo cenię Dominikę jako stylistkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa, ale zbyt puchata jak dla mnie :)


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ! :) nie lubilam tych spodni, ale teraz mi sie spodobaly :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna! Bardzo pomysłowo z tym nałożeniem dwóch futer naraz ;)

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wygląda! :D Mimo, że niezbyt przepadam za futrem, to ona serio mnie zachwyciła! :D

    Mascaraxxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja. Bardzo delikatna i wyglądająca na zwiewną, mimo futra. Może to te kłaczki.

    OdpowiedzUsuń