sobota, 7 czerwca 2014

Nowy Hot Buys: Bronze Top

Starplaza doczekała się drugiego czerwcowego Hot Buysa. Jest to krótki, brązowy top na ramiączkach, z paskiem. Tak jak zapowiadano, trafił do sklepu RIO. Koszt jego zakupu wynosi 13sd. W zapowiedzi zwróciłam na niego największą uwagę i sądziłam, że będzie to najlepszy Hot Buys w tym miesiącu. I zdania nie zmieniam! Top jest bardzo ładnie wykonany. Jego kolor bardzo mi się spodobał - sama posiadam mało brązowych rzeczy. Na pewno nada się także do stylizacji w stylu boho. Złote klamerki uzupełniają top i dodają mu nieco uroku. Ten HB już znajduje się na mojej liście i czeka na zakup.
Co o nim sądzicie? Skusicie się?

18 komentarzy:

  1. Gorset bardzo podobał mi sie w zapowiedzi. Jest starannie wykonany, ma fajny kolor i krój. Jedynie nie podoba mi sie przerwa. Cena nie jest wysoka, więc może go kupie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny !
    Mi się bardzo podoba, ma ciekawy kształt, fajny kolor.
    Myślę, że przyda mi się w wielu stylizacjach.
    Brakowało mi takiego czegoś na stardoll :D
    Cena mogłaby być niższa, ale nie narzekam :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio mi się podoba. Nie bardzo lubię kolor brązowy. Za górami też nie przepadam. Dla mnie wygląda dziwne. Nie wiem czy kupię, jeszcze pomyślę. Cena nie jest straszna.

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się. Jest ładnie wykonany i chyba go zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wogóle mi sie nie podoba jest to bepłciowa bluzka nie ma wogóle kroju dziwny jest ten pak a dole a na środku wyciete jst taki kawałaek bluzki przez tom nie podba mi sie to ogólnie nawet bluzeczka ne jest tyle warta może jest to HB ae nie zasługuje na to miano osattni HB był o wileel lespzy nawet jeli było to d;a płci męskiej

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolałabym go bez tego wycięcia na środku. Poza tym jest świetny i cena jest przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorset ładny, ciekawy ma krój. Może kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię, chciałam od jakiegoś czasu już po zapowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też bardzo się podoba. Świetnie prezentuje się na doll i mam już kilka pomysłów na stylizację. Na razie top trafił na listę i czeka w kolejce na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że go nie kupię. Dużo lepiej prezentowałby się bez tej przerwy na środku.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny i świetnie wykonany. Kupię <3

    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba. Mam już go w wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Top jest bardzo ładny , tak jak ty zwróciłam na niego uwagę już wcześniej :D Zaraz znajdzie się na mojej liście ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny, dobrze wykonany. Możliwe, że kupię ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę zobaczyć jak wygląda na doll ale zapewne kupię ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny! W najbliższym czasie go kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń