piątek, 20 czerwca 2014

Lipcowe Hot Buys

Już wiemy jak będą prezentować się Hot Buys przygotowane na lipiec! Tym razem admini postanowili zainspirować się Isabel Marant. Jak się tak dobrze przyjrzę, to jak na razie nie widzę rzeczy, która by mi się nie spodobała. Za to do tych najlepszych i najpiękniejszych według mnie należy futerko, różowe spodnie oraz wspaniałe sandałki. Pierwszy HB z tej zapowiedzi wejdzie do Starplazy we wtorek, 1 lipca.
Jak wrażenia związane z nadchodzącymi HB? Wyczekujecie?

19 komentarzy:

  1. Sandałki najbardziej przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się jedynie sandałki i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się zapowiada, ciekawe jak z cenami. Podobają mi się: torebka, sandałki, sukienki, futerko, strój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sie zapowiadają te HotBuys. Nie mogę sie doczekać, aż trafia do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie mogliby się bardziej postarać.
    Niektóre rzeczy są brzydkie.
    Z zapowiedzi podoba mi się tylko biała sukienka, torebka i sandały :)
    Resztę muszę zobaczyć jak będzie wyglądała na doll :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez rewelacji. Narazie wypatrzyłam tylko sandałki i myślę, że tylko one będą warte uwagi, ciekawe w jakiej cenie będą.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam szczególnie na torebkę i buty. Reszta taka sobie :/

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że znajdzie się coś ciekawego. Jak na zarazie nie widzę nic wyjątkowo dobrego

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba torebka :)

    MissDominika980

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nic mi się szczególnie nie spodobało. Zobaczymy kiedy wyjdą.


    _YuukiCrosS_

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiedzi fajnie się prezentują. Kilka rzeczy wpadło mi w oko np. torebka, sukienka i sandałki, nie mogę się doczekać.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  12. Sandałki mogą być ciekawe ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się, że te HB będą bardzo interesujące ;) Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Słabe te ubrania. spodobała mi się tylko czarna torba i sandałki ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę parę ładnych rzeczy, czekam :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń