niedziela, 25 maja 2014

Wybór dnia

Miano dzisiejszego wyboru dnia otrzymała torebka w kształcie pudełeczka z najnowszej dostawy Velvet Orchid. Możemy nabyć ją za jedyne 9sd. Sądzę, że srebrne serduszko dodaje jej delikatności, lecz sama w sobie nie przekonała mnie do zakupu. 
Jak wam się podoba? Kupicie ją?
Z komentarzy wylosuję osobę, która wygra sd na jej zakup
 20sd na zakup poprzedniego (ostatniego opublikowanego na blogu) wyboru dnia otrzymuje carli_28.
Zgłoś się i zarezerwuj coś dla ModnyKotek w ciągu 24h.

21 komentarzy:

  1. Jest ładna i nie taka droga. Pewnie ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie podoba mi się. Jest oryginalna i zupełnie inne niż wszystkie dotychczasowe torebki na stardoll. Ale nie kupię jej na razie ze względu na to, że nie wiem czy byłaby przeze mnie używana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby oryginalna i pomysłowa, ale aż tak ładna nie jest. W mojej szafie się nie znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas zastanawiam się nad jej zakupem. Jest nawet ładna. ;)

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka nie jest zbyt ekskluzywna, no ale coś ma takiego w sobie, że chociaż trochę zachęca do zakupu.
    Myślę że można ją nawet fajnie wykorzystać do różnego typu stylizacji.
    Ja cały czas się zastanawiam nad jej zakupem, ale na razie jestem jakoś, tak bardziej nastawiona na dalszy namysł, a potem zobaczę ;)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka nie przekonała mnie do siebie. Ma ładny i oryginalny kształt, ale nic więcej. Kolory nie podobają mi sie i uważam, ze trudno będzie zrobić z nimi sensowna stylizacje. Cena nie jest wysoka, ale i tak torebka nie trafi do mojej szafy.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie i chyba kupie zawsze moze sie przydać:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest ładna i ciekawa. Przypomina torebkę lepszej marki, ale chyba jej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ładna, przydałaby się mi do eleganckich i bardziej "luźnych" stylek. Zastanowię się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna, ale wątpię aby kiedykolwiek mi się przydała. Nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się, nie kupię.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba. Jest urzekająca i na pewno będę miała ją w szafie :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się, nie mam pojęcia, do czego mogłaby pasować ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie brzydka. Nie podoba mi się i uważam, że nei przyda się w stylizacjach.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się + brak zastosowania w żadnej stylizacji = nie kupię .

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby te srebrne elementy nie układały się w serce, byłaby nawet ładna. Jest trochę kiczowata. Również nie podoba mi się dodanie pomarańczu do tej torebki. Cena jest średnia. Zobaczę jak się prezentuje na doll.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest ładnie wykonana, ale wygląda jak pudełko na sznurku. Nie jest warta tych 9 sd i jej nie kupię.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mi się. Nie kupię.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta trochę dziwna jest, ja w nią nie zainwestuję.

    OdpowiedzUsuń