środa, 14 maja 2014

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia został wianek pochodzący z najnowszej kolekcji w sklepie Riviera - Roses Crown. Kosztuje 14 sd. Uważam, że warto wydać na niego tyle stardollarów, ponieważ jest piękny i solidnie wykonany. Bez wahania go zakupiłam.
Co sądzicie o dzisiejszym wyborze dnia? Skusicie/skusiliście się na jego kupno?
Z komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma sd na jego zakup!


10sd na zakup poprzedniego wyboru dnia otrzymuje cat-wercat.
Zgłoś się do ModnyKotek i zarezerwuj coś z wliczoną prowizją w ciągu 24h.

30 komentarzy:

  1. Po prostu cudny. Piękne kolory oraz starannie wykonany. Według mnie powinien kosztować trochę mniej. Jeśli będę miała sd to z pewnością go kupię :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem ten wianek to kompletny Must Have. Idealnie wykonany, cudowna kolorystyka po prostu genialny. Co do ceny 14 sd to strasznie mało, na takie cudo. Niestety brakuje mi troszkę sd do jego zakupu. Ale jęsli ktoś ma sd polecam jego zakup bo jest genialny!

    AlexisDjament

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek najbardziej podoba mi sie z nowej kolekcji. Jest świetnie wykonany, a jego kolory idealnie ze sobą współgrają. Cena jednak jest wygórowana, wiec muszę sie jeszcze zastanowić nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę świetny wianek. Jest delikatny, uroczy, nic w nim brakuje. Ten jasny róż mnie zauroczył. Cena tego wianka jest bardzo niska, jak na tak świetną rzecz. Drugi wianek, też z tej dostawy, tak samo piękny! Nie mam zastrzeżeń do tego wianka i kupie go przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękny, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Uwielbiam wianki, kolekcjonuje je ;>
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Warto go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wianek. Muszę go mieć! Niestety na razie nie mogę go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie jest to najładniejsza rzecz z całej kolekcji. Świetnie się prezentuje, bardzo ładna, delikatna kolorystyka, taka lekka. Cena też nie jest zła. Ja jeszcze rozważam ten zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek jest wykonany z wielką starannością. Kolorystyka kwiatów wzajemnie się dopełnia. Cena jest przystępna. Zamierzam go kupić.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wianuszek :) Piękne kolorki, śliczne kwiatki. Wygląda bardzo delikatnie i dziewczęco :) Bardzo dobrze jest wykonany, cena również nie jest taka wysoka. Waham się jeszcze nad zakupem. Szkoda, że jest z salonu piękności ;/ Zastanowię się jeszcze nad jego zakupem, ale narazie wstawiam do listy życzeń, żebym o nim nie zapomniała :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardziej podobałby mi się czarny. Nie kupię.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest c;
    Ale nie kupię - brak sd :|

    AsiaPati

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny, podoba mi się. Na razie nie kupię ale w późniejszym terminie na pewno :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wianek. W sumie to jest to jedna z nielicznych rzeczy, które mi się podobają z tego sklepu. Postaram się go kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest to chyba najlepsza rzecz z kolekcji. Myślałam, że nic nie kupię, ale chyba się w niego zaopatrzę bo jest świetnie wykonany.

    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny, może go kupię.

    IndianaJonni

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kupię. Nie noszę takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam wianki na stardoll, ale powiem szczerze, że właśnie takiego potrzebowałam, bo jest delikatny, w stonowanych kolorach i do wielu stylizacji będzie pasował. Możliwe, że za jakiś czas będzie dużo warty ;)Chciałabym go kupić, ale na razie nie mam sd.

    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wianki nie tylko na stardoll, ale i w realu. Ten jest cudowny bardzo mnie urzekł, ma piękne delikatne kolory i jest bardzo dziewczęcy. Ślicznie wykonany, to jedna z nielicznych rzeczy, które podobają mi się z tego sklepu. Cena jest przyzwoita, jak na to cudo, na pewno go kupię.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny, ale zbyt drogi. To jego wielki minus :\

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny!Mogę na niego wydać nawet 100 sd!
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest przepiękny, śliczny, cudowny, zachwycający i uwodzicielski. Kupię go, bo naprawdę zasługuje na zakup!
    Kasia2001B

    OdpowiedzUsuń
  24. Wianek jest jednym z najładniejszych na sd ;) Postaram się na niego uzbierać i jak najszybciej kupić :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie mi sie on spodobał, musiałam go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zobaczyłam kolekcje to pierwszy mą uwagę przykuł wianek. Jest bardzo delikatny i starannie wykonany. Cena nie jest zła ale mógłby być troszkkkę tańszy .. chyba go kupię *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwycający! Śliczny kolor, wykonanie... :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń