niedziela, 11 maja 2014

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia został ciemny, jednak dość kolorowy obraz - Maleficent Painting. Do Starplazy trafił wraz z kolekcją mebli Film Theory. Kosztuje 10sd. Myślę, że urozmaici wnętrze swoją abstrakcyjnością. Cena jest adekwatna do jakości, więc jeśli brakuje Wam we wnętrzu czegoś innego - polecam.
Co o nim sądzicie? Macie go w swoim posiadaniu?
Z komentarzy wylosuję osobę, która wygra sd na jego zakup!

10sd na zakup poprzedniego wyboru dnia otrzymuje czekoladka333.
Zgłoś się do ModnyKotek i zarezerwuj coś z wliczoną prowizją w ciągu 24h.

25 komentarzy:

  1. To znaczy tak, obraz bardzo przypadł mi do gustu, mimo tego że zupełnie nie jest w moim stylu. Prezentuje się świetnie, tak jak napisałaś na pewno byłby fajnym akcentem w apartamencie. Bardzo podoba mi się własnie ta abstrakcyjność, kolory dobrze ze sobą współgrają, tworząc świetna kompozycję, a do tego niewysoka i adekwatna do wykonania i samego projektu cena. Ja jednak nie zdecyduję się raczej na zakup, ze względu na to, że zbieram teraz na coś innego i nie mam też na razie pomysłu gdzie mogłabym go umieścić w moim wnętrzu. Ale jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :). Nie wiem, czy do końca ten obraz pasowałby do wystroju moich pokoi, ale na kupno czeka kilka rzeczy na mojej liście :|.

      Usuń
    2. Na moją listę też już trafił :D

      Usuń
  2. Nie podoba mi się, jest takie mroczny i dziwny, ale w końcu cała kolekcja taka jest. Nie kupię (:
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz jest bardzo ładny ale w moim apartamencie wcale by nie pasował. Jego cena jest dobra i ten kto preferuje taki styl, to jak najbardziej polecam. Fajne połączenie kolorów, wzorów. Wszystko w jakiś posób ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo ciekawy, zastanowię się nad jego zakupem

    OdpowiedzUsuń
  5. Obraz jest całkiem ciekawy. Ma kolory, które uwielbiam, ramka też ładnie wygląda. Gdybym zajmowała się apartamentem, to bym go kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy,lecz nie kupię ;/
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  7. Obraz bardzo mi się podoba. Jest świetnie wykonany, a jego kolory idealnie trafiły w mój gust. Poza tym jest bardzo oryginalny, przez co rzuca sie w oczy. Cena nie jest wygórowana. Obraz bardzo chętnie bym kupiła, ale nie urządzam wnętrz, wiec by niepotrzebnie zalegał w schowku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalny. Jest ładny i świetnie wykonany, z chęcią bym powiesiła taki u siebie w domu ^^ Niestety go nie kupię bo nie mam go jak wykorzystać.

    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się. Jest taki dziwny. Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obraz jest świetny, wpasowuje się w moje klimaty. Zastanowię się nad jego kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, podoba mi się. Lecz nie w moim stylu dlatego nie kupię.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się, nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie nie urządzam apartamentu, więc uważam, że 10sd za mebelek (w tym wypadku - obraz) to jest dużo. Z drugiej jednak strony jest bardzo ciekawy i oryginalny, chętnie bym go powiesiła :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie obraz jest bardzo ładny, byłby ciekawym dodatkiem na wnętrza. Bardzo podobają mi się kolory i ten wzór, tworzą ciekawą kompozycję i sprawiają tajemnicze wrażenie. Jest bardzo oryginalny.Ładne wykonanie, podoba mi się również jego rama. Ja jestem wielką miłośniczką obrazów, mam ich bardzo dużo, może nie wszystkie są w apartamencie, ale połowa jest w schowku, więc nie wiem czy go kupić. Prawdopodobnie znajdowałby się w schowku.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak pisałam - z całej nowej kolekcji tego sklepu, podoba mi się tylko ten obraz. Jest świetny, mój styl :) Kolorystyka jest bardzo ładna. Ogólnie sama rama w jakiej jest, prezentuje się fajnie, elegancko. Do moich wnętrz mało by pasował, ponieważ w swoim apartamencie mam bardziej żywe kolory i ogólnie jest inaczej umeblowany. Postać na obrazie jest również bardzo ciekawa. Zniechęca mnie cena, która nie jest mała. Narazie się wstrzymam.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dość mieszane uczucia..

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest przepiękny! Niestety, nie mam sd ;( *płaczę*

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba go kupię, jest taki inny, nie wiem jak to nazwać, po prostu, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się, ale nie kupię go.

    OdpowiedzUsuń