poniedziałek, 19 maja 2014

Modowe zmagania - Długość za kolano

Witam serdecznie wszystkich czytelników Uzależnionych. Nazywam się Anna, na stardoll MissMileyLove1. Od dziś, będę zajmowała się pisaniem artykułów modowych. Mam nadzieję, że moja współpraca z blogiem będzie długa i pełna miłych doświadczeń. Zapraszam was serdecznie do przeczytania mojego artykułu.


Dłuższe modele spódnic czy sukienek nie robią furory ani na stardoll, ani w życiu codziennym. Przeważnie dominują te krótkie i rozkloszowane. Nie możemy jednak zapominać, jak użyteczne są ubrania sięgające dalej niż za kolano. Wbrew pozorom są bardzo uniwersalne. Możemy je wykorzystać w eleganckich jak i casualowych stylizacjach. Wspaniale sprawdzą się również w ubiorze w stylu hippie. Dodatkowo w świetny sposób pomogą ukryć zbędne kilogramy :)
Na stardoll, wybór dłuższych spódnic nie jest zachwycający. Mimo to, można znaleźć parę ciekawych modeli. Warto zaopatrzyć się w te, pochodzące z Basics. Czarna i biała to absolutny must have. 
Nie zapominajmy, że krótkie spódnice i sukienki stały się popularne stosunkowo niedawno. Te dłuższe, miały swoje miejsce w modzie przez znacznie dłuższy okres czasu. Możemy więc z całą pewnością powiedzieć, że są one ponadczasowe.





Jak wygląda wasza kolekcja dłuższych spódnic i sukienek na stardoll? Czy często zakładacie je w realnym życiu?
Zachęcam do komentowania

23 komentarze:

  1. Lubię długie spódnice. Na stardollu mam czarną z basics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że na Uzależnionych jest tyle nowych redaktorów, z pewnością będę z chęcią czytać Twoje posty. Jeżeli zaś chodzi o długie spódnice to je uwielbiam, co prawda w realu nie mam ani jednej, ale w mojej stardollowej szafie znalazłoby się ich pare ;) Świetny artykuł i ładne stylizacje. Pierwsza nie do końca do mnie przemawia, natomiast druga i trzecia są wspaniałe.

      nataliaszelc01

      Usuń
  2. Z realnym życiu od kilku lat nie założyłam spódnicy.
    Na Stardoll takie długości są dla mnie wyzwaniem, ciężko mi z nimi ułożyć sensowną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  3. W realu nie ubieram za często spódnic. Na stardoll moja doll nosi je bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  4. W rzeczywistości raczej nie noszę długich spódnic. Na stardoll'u owszem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię długich spódnic, nie pociąga mnie to :) jednak na stardollu uwielbiam spódniczki maxi, są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam długich spódnic, bo nie są praktyczne. Po za tym najlepiej zakładać do nich obcasy, a ja takowych na codzień nie noszę. Na stardoll u również ich nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcasy niekoniecznie. Szczególnie jak jesteś wysoka. Ew. zawsze można wybrać wygodniejsze koturny ;)

      MissMileyLove1

      Usuń
  7. 3 stylizacja podbiła mnie całkowicie ! śliczna *.*

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny artykuł :) Życzę powodzenia i długiego stażu na uzależnionych. Lubię spódnice za kolana. Midi kojarzą mi się z latami 90, a maxi przypominają mi styl hippie. Spódnice maxi są naprawdę świetne. Pasują do nich koturny, jak i szpilki. Dla mnie również spódnice za kolano są ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię długich spódnic, tylko niektóre robią wyjątek.
    Artykuł fajny, ale mało w nim informacji, czegoś, co mogło by zainteresować czytelnika. Stylizacje mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje nawet ładne i artykuł również ciekawy. Nie lubie jednak długich spódnic..

    OdpowiedzUsuń
  11. W realu noszę spódniczki i sukienki cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny artykuł!
    Nie lubię spódnic, nie noszę ich. Jest
    ich niewiele, jak w mojej realnej szafie, tak i stardollowej. Jednak Twój post mnie przekonał. W realu mam parę sukienek za kolano,
    np. ciemnogranatową na ramiączkach, ciemnogranatową w kwiatki na
    ramiączkach. Na stardoll nie mam żadnej, ale będę mysiała kupić czarną spódnicę z basic.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny artkuł. Ja też nie lubię spódnic, ale ty w tych stylkach zaprezentowałaś je świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. W realu nie cierpię spódnic, sukienki juz bardziej. 3 stylizacja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć :). Jak dla mnie druga stylizacja jest super. Trzecia mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię spódnic, stylizacje też mi się nie podobają, ale jestem wybredna więc się nie przejmuj ^^ Artykuł bardzo fajny, czekam na następny :)



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie noszę takich spódnic, bo mi "nie pasują". Ciekawy artykuł. Uważam, że stylizacje mogłyby być lepsze ale są ładne.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie, to we wszystkich trzech stylizacjach jest za dużo ubrań.
    Co do pierwszej : jeśli dałaś taką koszulę, gdzie rękawy są asymetryczne, to nie pasuję tu kurteczka, która jest tylko " jednoramienna" (?) Nie wiem jak to nazwać. Zmieniłabym również buty na jakieś lżejsze i zdjęłabym czarny top spod koszuli
    Do do drugiej : dwa blezery, dwa topy... Za dużo tego wszystkiego. Ściągnęłabym białą koszule i zmieniłabym torebkę, bo jest tam kolor kremowy, a w stylizacji go nie ma. Zostawiłabym tylko jeden blezer.
    Co do trzeciej : jest top, kamizelka, blezer. Zrezygnowałabym z kamizelki, bo znów za dużo ubrań w jednym miejscu.Buty zmieniłabym na jakieś lekkie obcasiki. Do tego założyłabym jakąś czarną kopertówkę z bordowymi akcentami.
    To tyle :) + Ogólnie to lubię spódnice maxi ;)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię takich spódnic ;))

    OdpowiedzUsuń