sobota, 31 maja 2014

#6 JagoodaAngel

Stylizacja, która tym razem wpadła mi w oko została stworzona przez użytkowniczkę, która kryje się pod nickiem JagoodaAngel. Jest nią Jagoda, która od jakiegoś czasu zamieszcza swoje outfity na blogu CARAMEL. Postanowiłam pokazać Wam jedną z jej prac. Tak naprawdę urzekła mnie prostotą i połączeniem elegancji z luzem. Do białej bluzki z dekoltem w kształcie serka dobrała blezer w tym samym kolorze. Do tego pasek, kremowa kopertówka i szpilki w odcieniu nude/ pudrowego różu. Gdyby nie spodnie - szare boyfriendy z dziurami - ten look byłby elegancki i np.: ze spódnicą nadawałby się na spotkanie o pracę. Tymczasem te właśnie spodnie nadają nonszalancji, sprawiają, że strój nie jest nudny ani mdły. Widać, że autorka bawi się modą, lubi to co robi i sprawia jej to przyjemność.
W tym outficie wszystko jest przemyślane i znakomicie pasuje do twarzy doll.



Blezer - Archive
Top - It Girls
Pasek - Givenchy
Spodnie - Velvet Orchid
Torebka - Royalty
Szpilki - Nelly.com

Podobają Wam się casualowe klimaty?
Czy ta stylizacja zasłużyła na etykietkę Stroju Dnia?

20 komentarzy:

  1. Według mnie ta stylizacja zdecydowanie zasłużyła na etykietę Stroju Dnia. Jest genialna. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacja jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, kocham te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja już na blogu Caramel mnie urzekła. :) W stroju podoba mi się prostota i minimalistyczność. Jedyne co mi się nie podoba to torebka, ale to już taki mały szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się połączenie tych spodni z tą marynarką. Podoba mi się ten strój i zasługuje na miano stroju dnia :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna jest ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest piękna , Spodnie tworzą ją śliczną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dobranie spodni do całkiem eleganckiej stylizacji. Strzał w dziesiątkę, pięknie się to prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest śliczna, gdyby nie było tych spodni stylizacja byłaby nudna. Doskonałe połączenie różnych części garderoby. Uważam, że ta stylizacja, jak najbardziej zasłużyła na etykietę Stroju Dnia.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki miło, skąd pomysł, że mam na imię Kamila :o? Jagoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Cię przepraszam. Miałam napisać Jagoda, a wyszło Kamila. Nie wiem jak to się stało :))

      Usuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, zdecydowanie zasłużyła na to miano. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja. Zakochałam się w niej. Taka minimalistyczna ale tak bardzo mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te spodnie, ale sama stylizacja do mnie nie przemawia.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna stylizacja :)


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja C: Wszystko idealnie dopasowane.

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń