sobota, 24 maja 2014

#4 shazaib12

Kilka dni temu natknęłam się na profil użytkowniczki pochodzącej z Wielkiej Brytanii. Mowa tu o shazaib12. O jej stylizacji nie potrzeba dużo mówić, bowiem sama się broni. Pomysłodawczyni idealnie dobrała i połączyła ze sobą kolory, które na pozór nie pasują do siebie. Mimo, iż outfit składa się jedynie z 4/5 elementów (zależy, czy liczymy naszyjnik podwójnie), niczego w nim nie brakuje. Uwielbiam minimalistyczne sety, często kieruję się zasadą "Minimalizm ponad wszystko", podejrzewam, że niektórzy z Was również. W tej pracy urzekło mnie również, wykorzystanie bardzo soczystych i ciepłych barw żółci i różu. Do tego także jasne, długie włosy oraz nienaganna, wręcz idealna twarz. Ten strój doskonale komponuję się z pogodą za oknem i sprawia, że na twarzy pojawia się uśmiech :)


Torebka - Tingeling
Sukienka - Young Hollywood
Szpilki & 2x naszyjnik - Original Future

Podobają Wam się minimalistyczne stylizacje?
Lubicie takie połączenia kolorystyczne?

Życzę Wam miłego weekendu

20 komentarzy:

  1. W stylizacji coś mi nie pasuje, ale twarz ma ładną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykła, ale ładna. Choć liczyłam na coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem stylizacja jest zwykła, a nawet trochę nudna. Kolory są dobrze dobrane, ale czegoś mi brakuje... Lubię takie połączenia kolorystyczne, aczkolwiek nie lubię minimalizmu.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie jest nadzwyczajność tegoż oto stroju ;?

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja zwykła, przeciętna. Twarz ładna, z wyjątkiem "nabotoskowanych" ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię minimalizm. Stylizacja i twarz podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładna stylizacja. Prosta, dobrze dobrane dodatki. Jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja poprawna, jednym się spodoba, innym nie, akurat w mój gust nie trafia tak do końca :)
    aneciaak

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :) Tylko ta twarz...

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo poprawa doll niezbyt ładna

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widzę nic niezwykłego w tej stylizacji i według mnie nie zasługuje na miano stroju dnia, ale to tylko moje zdanie :)



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja jest prosta , może ładna ale nie zasługuje na to miano :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś buty mi nie pasują ;o Lubię minimalizm, a kolor żółty (szczególnie neonowy) kocham. Jednak ta stylizacja średnio mi się podba. Ale doll ma rzeczywiście ładną twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie stylizacja nie jest najlepsza... Wydaje mi się nudna, a torebka, jak dla mnie, zupełnie tu nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna, tylko torebka mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń