piątek, 18 kwietnia 2014

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia została jeansowa kurtka z kolorowymi naszywkami Street Art Denim Jacket. Znajdziemy ją w nowej kolekcji Original Future. Koszt jej zakupu wynosi 17sd, czyli nie tak mało. Według mnie wyglądałaby lepiej bez tych różnych naszywek. Podoba mi się pasek z guzikami przy szyi.
Podoba Wam się? Kupiliście?
Z komentarzy wylosuję osobę, która wygra sd na jej zakup.

 20sd na zakup poprzedniego wyboru dnia otrzymuje olimadra89. Zarezerwuj coś dla ModnyKotek z wliczoną prowizją. Masz na to 24h.

28 komentarzy:

  1. Brzydka i za droga. Okropny krój jak dla mnie ,a te obrazki na rękawach -tragedia. Napewno nie znajdzie się w mojej garderobie.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzydsza od rzeczy z Academy Stardoll.Serio -_-
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka sobie. raczej nie kupię

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka nie podoba mi sie. Jej naszywki są okropne. Cena jest bardzo wysoka, co jeszcze bardziej zniechęca mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest brzydka i za droga. Nie kupię jej.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka mi się nie za bardzo spodobała. Głownie przez jej krój i te naszywki na rękawach. Nie kupię jej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka mi się nie podoba i jest za droga :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, ale nie dostatecznie mnie przekonała. Nie wydam na nią tyle kasy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie do końca mi pasuje. Cena tym bardziej, wstrzymam się.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się ;)) Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest bardzo ładna i ciekawa, myślę, że zakupię ją w najbliższym czasie.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podobają mi się rękawy, nie kupię.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  13. Totalnie nie w moim stylu, cena też nie jest niska. Nie zamierzam kupować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ładna, w dodatku nie ma w niej nic ciekawego.
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się i nie kupię . Nie w moim stylu .
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez te napisy kurtka wygląda tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam mieszane uczucia, krój jest nienajgorszy i naszywki prezentują się całkiem ładnie jednak jest troszkę za jasna jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ozdoby na rękawach są niepotrzebne. Nie kupię



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie jest po prostu brzydka. Krój sam w sobie, jest nawet ładny ale naszywki są beznadziejne. I do tego ta cena. Stanowczo nie

    OdpowiedzUsuń