niedziela, 6 kwietnia 2014

Stardollowe talenty

Witajcie!
 Pokażę Wam osobę, która wygląda jak postać z bajki!
Mowa o Tureckiej użytkowniczce dejajavu
Głównie zaintrygowała mnie jej twarz- to od niej nie można oderwać wzroku. Makijaż składa się z wielu zaprojektowanych cieni, które dają efekt plastikowej lalki. Autorka niewątpliwie musiała się napracować, aby uzyskać taki efekt.



 Zdarzyło Ci się, że w salonie piękności żadne usta Ci nie odpowiadały? Mi wiele razy! Jednak dejajavu znalazła na to rozwiązanie. Użytkowniczka stworzyła wiele unikatowych ust! Jest w czym wybierać!




Jednak za chęć posiadania choćby jednego projektu musielibyśmy dużo zapłacić. 
Dajmy na to usta na samym dole po lewej stronie- są wycenione za aż 79sd!
Wargi wampira kosztują nieco mniej, ale nadal sporo, konkretnie 66sd.
Pomyśl ile kosztowałoby wykupienie wszystkich cieni tworzących makijaż.

Jak Wam się podobają projekty użytkowniczki? Sądzicie, że ma talent?

29 komentarzy:

  1. O Matko tyle ust! Nie potrafię wybrać ulubionych *.* Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal do świadomości nie dopuszczam, że coś takiego można zrobić w tak prostej, z punktu widzenia przeciętnego gracza, opcji strony. Jak? Mi nawet się najbanalniejsze fryzury nie udają, a co dopiero tak precyzyjne i oszałamiająco wyglądające rzeczy powstałe za pomocą pojedynczych kosmków włosów. Jednak to wymaga dużego wkładu pracy i nie tylko, co najważniejsze - realnej podpory finansowej. Pozazdrościć tym, co mogą sobie na takie luksusy pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!. Jestem pod wrażeniem. Wybrałaś osobę która faktycznie ma talent. Bardzo podoba mi się jej twarz. Ma coś sobie co zachęca aby każdy się na nią patrzył. Jest słodka ale poważna. Chętnie kupiłabym wszystkie jej usta. Jednak ceny odstraszają, a szkoda :c.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robi świetne projekty! Jej usta wyglądają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewątpliwie jest to prawdziwy talent. Mało kto potrafi zrobić coś takiego z kilku kosmyków włosów w StarDesing Hair. Biorąc pod uwagę to ,że czasem siedzę i pracuję nad jedną fryzurą godzinę lub dwie ,a efekt jest beznadziejny to ile trzeba było czasu poświęcić żeby zrobić takie rysy twarzy ,cienie ,usta jakie ma ta użytkowniczka. W sumie to na stardoll naprawdę wiele osób ma talent do tworzenia takich cudownych rzeczy ,tylko że brak sd. Przecież to wszystko kosztuje tak wiele ,skoro takie usta kosztują 79 sd to ile kosztują wszystkie rysy i fryzury? Oprócz tego ,że trzeb amieć wielki talent i czas to jeszcze dużo wydanych sd na swoim koncie.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  6. Usta cudowne, chociaż twarz mi się kompletnie nie podoba (choć włożyła w nią bardzo dużo pracy i też sd)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne projekty ust. Aż nie mogę wybrać najlepszych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetna. Już kiedyś na nią trafiłam i byłam naprawdę pod gigantycznym wrażeniem. Dziewczyna ma talent, tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno kiedyś wydam sd na usta jej autorstwa! Są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brak słów! Niewyobrażalne, że można stworzyć coś takiego.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!Ma dziewczyna talent.Jej usta są genialnie wykonane!
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę ma talent! Świetnie robi różne rzeczy z włosów i włożyła w nie na pewno wiele pracy i wydała ogromną sumę sd. Kiedyś już się na nią natknęłam, to było gdzieś w lutm, gdy została CG. Weszłam na jej profil, przeczytałam prezentację (na tłumaczu google :)), a gdy zobaczyłam zdjęcia tych ust w prezentacji pomyślałam sobie "Ma talent dziewczyna :)". Nie dziwię się, że usta są tak drogie, ponieważ są bardzo ładne. Ja nie jeden raz siedziałam 2/3 godziny nad jedną fryzurą, która na dodatek wyszła mi beznadziejnie, a ona? Ona zrobiła ponad 10 ust jeszcze takich ładnych. Ile jej to mogło zająć? Nie wiem, ale wiem, że baaaardzo, baaaaaaaaardzo dużo :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda widać, że w twarz włożyła dużo pracy, to mi niezbyt się podoba. Za to jej kolekcja ust jest powalająca!!! Ma talent!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę plastikowa, to już prawie standard, ale muszę przyznać że usta mistrzowskie, ale cena trochę mniej ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  15. Ona jest świetna! A usta to sama słodycz ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Normalnie nie wiem co napisać ;)) Dziewczyna jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawdę ma talent . Usta są świetne ..szkoda że są takie drogie , bo chętnie bym je kupiła . Dollka jest śliczna :3
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  18. Te usta są cudowne, dopracowane i przemyślane. Tak samo jak i wygląd doll, bardzo mi się podoba. Ma dziewczyna talent.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyna widocznie ma talent! Muszę przyznać, że bardzo często odwiedzam jej apartament, bo tak mnie inspiruje. Kupiłam w jej starbazarze usta i jestem z nich bardzo zadowolona. Czasami warto zainwestować w swoją doll, aby nie wyglądała nudnie i wciąż tak samo.
    Widać, że dejajavu poświęciła mnóstwo czasu, aby tak wyglądać. Każda jej stylizacja jest starannie przemyślana! Nie ubrała na siebie jeszcze przypadkowej rzeczy. Nawet fryzurę, której w życiu bym nie kupiła, wiedziała jak wykorzystać.

    P.S.. próbowałam kiedyś zrobić usta, ale wyszło mi totalne dno! Raz i tylko raz wyszła mi nawet ładna fryzura, ale mam co do niej mieszane uczucia, więc nie ma jej jeszcze w moim salonie piękności ;) zazdroszczę talentu i wyobraźni!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  20. Co ja bym zrobiła żeby nią być? :))
    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  21. Te usta są niesamowite! Admini by mogli brać z niej przykład i stworzyć takie cuda *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc to nie przepadam za lalkami, które mają multum cieni na twarzy i naprawdę rzadko mi się jakakolwiek twarz zrobiona ze Stardesignhair podoba, ale u tej użytkowniczki widzę ogromny talent. Nie znam się na takich twarzach, dla mnie ta nie jest piękna (tak jak wszystkie), ale autorka zasługuje na pochwałę. Do tego zrobiła naprawdę świetne usta i gdyby nie ta cena, no może bym się na któreś skusiła? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne usta! Szczególnie przedostatnie.
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie cudne usta :O Dziewczyna zdecydowanie ma talent której jej zazdroszczę :)
    aga...11

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej, dziewczyna na prawdę ma talent. Świetne usta, na pewno gdyby kosztowały mniej, kupiłabym nie jedne.Wygląd doll na pewno kosztował ją wiele wysiłku. Podziwiam.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, talent jest ogromny. Naprawdę genialne prace. Kupiłabym co tylko bym mogła, ale ceny to dla przesada. Dużo bardziej opłaciłoby jej się sprzedawanie tego taniej, więcej osób by kupowało.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale Talent !!! Ta dziewczyna jest Superowa !!! To jest niebywałe, że ktoś potrafi robić coś tak ładnego. Tutaj na pewno przydaje się WIELKA wytrwałość, spokój i pewność siebie. Ładne usta zrobione z włosów, coś niesamowitego ! Są bardzo starannie wykonane, oraz kolory pięknie dobrane. Bardzo mi się podobają te usta, ale kilka egzemplarzy nie podchodzą do mojego gustu. Kolejna wada tych projektów to ZA DUŻA cena. Zbyt wiele musiałabym poświęcić by kupić choć jeden projekt, ale gdybym miała baaaardzo dużo pieniędzy to z wielką przyjemnością kupiłabym kilka. Co prawda, to prawda, dziewczyna ma ogromny talent !!! Bardzo długo przyglądałam się tym projektom. Po prostu nie mogłam oderwać od nich oczu. SĄ PRZEPIĘKNE !!! Gdy spojrzałam na ten post, to po prostu byłam ZACHWYCONA !!! Naprawdę ją podziwiam i Serdecznie Pozdrawiam.

    sisi3305

    OdpowiedzUsuń