czwartek, 17 kwietnia 2014

Spoilery - Original Future

W spoilerach ukazało się mnóstwo sportowych rzeczy, które trafią do sklepu Original Future. Dostępne będą najprawdopodobniej w poniedziałek. Niektóre rzeczy są dość kiczowate, ale niektóre - warte uwagi. Należy do nich m.in. czarny top pod białą koszulą, biała sukienka, biały krótki top, a także czarne buty. Ubolewam nad tym, że metaliczne szorty są z rajstopami - to je całkowicie dyskwalifikuje, a bez rajstop byłyby świetnie.
Co sądzicie o poniższych ubraniach? Macie coś na oku?


24 komentarze:

  1. No znajdzie się pare rzeczy wartych uwagi ,ale ogólnie średnio mi się te ciuchy podobają. Również żałuje ,że srebrne szorty są z rajtopami :< Bez nich byłyby o wiele lepsze. Czekam na kolekcję ,możliwe że coś kupię.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  2. Parę rzeczy wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzę nic dla chłopaków- nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest sporo ładnych rzeczy. Czekam na kolekcję


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre ładne, może coś kupię ;)
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre rzeczy bardzo ładne, możliwe, że coś kupię.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre rzeczy całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarno różowa sukienka wygląda nie najgorzej ;) Może coś kupię, ale nie ma zbyt ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. rękawiczki, czarno różowa sukienka, koszula z topikiem, bokserka zw związanym dołem, pasek, plecak, biała sukienka z czarnym dołem, czarne buty, bluzka z czarnym stanikiem i paskami oraz granatowy top. Te rzeczy są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość rzeczy mi się nie podoba, ale jest parę fajnych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zobaczę jak ubrania będą wyglądać na doll i może coś kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest sporo ciekawych rzeczy . Zobaczy się jak rzeczy będą wyglądać na doll.
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka rzeczy wygląda obiecująco ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie przewiduję zakupów.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  15. Ok, wiem napewno kupię.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię ten sklep a sporo ubrań jest ciekawych, Na pewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wszystkie ubrania ze spoilerów mi się spodobały. Na pewno kupię czarne buty i biały, krótki top. Ogólnie dostawa słaba, ucieszyłabym się z lepszych ciuchów, chociaż i tak mam na koncie tylko 4 sd i kilkadziesiąt sm XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm kolekcja średnio mi się podoba,na pewno kupię biały krótki top,białą koszulę z czarnym topem.Czekam na dostawę,pozdrawiam!
    ~Thebest777

    OdpowiedzUsuń
  19. Średnia dostawa. Myślę, że kupię koszulkę "MOVE".
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się 3 rzeczy, jak będą w dość przystępnej cenie, to kupię. c;
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń