poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Nowy Hot Buys: Tisci Hat

W Starplazie ukazał się nowy Hot Buys. Tym razem jest to czarna czapka z siatką. Zgodnie z zapowiedzią trafiła do sklepu Original Future. Nabyć ją możemy w cenie 13sd i sądzę, że to trochę dużo. Jeśli jednak lubicie streetowy styl, myślę, że nie powinno to być przeszkodą. Sama czapka bardzo mi się podoba. Do gustu przypadło mi jej ułożenie - przesunięcie na bok, a siatka doda stylizacji nieco tajemniczości, bo doll nie patrzeć bezpośrednio. Ten HB należy do tych lepszych, jednak cena nie zachwyca, więc zastanowię się nad zakupem.
Co sądzicie o poniższej czapce? Skusicie się na nią?


35 komentarzy:

  1. Inspirowane riri, dlatego kupilam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio mi się podoba. Raczej nie kupię, szkoda mi kasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj, no nie podoba mi się. Nie lubię takich ubrań, ta siatka mnie nie zachęca. Szkoda, że nie ma samej czapki, bo bez tej siatki wyglądałaby znacznie lepiej, a tak to troszkę im nie wyszło :c Nie podoba mi się i nie kupię jej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest w moim stylu, cena nie zachęca, nie kupię.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe podoba mi się. Nie lubię tego typu czapek. Wygląda jak na jakiś pogrzeb. stypę. W dodatku ta cena - 13 SD to jednak trochę dużo. Kupiłabym go ale nic bym nie potrafiła z nim stworzyć. Mówię mu - nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się. Źle leży na mojej doll, dlatego nie kupię.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropne połączenia, na pewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi sie połączenie czapki z woalką. Raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawe połączenie, chyba kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się. Dziwnie leży na Doll.

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapka ładna ,aczkolwiek ta siatka... zniechęca mnie. Według mnie bez siatki byłoby o wiele lepiej. Nie podoba mi się i jej nie kupię. Poprostu trochę nie mój styl i jej nie wykorzystam w żadnej stylizacji.


    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się nie podoba. Dziwnie się prezentuje. Do tego cena mało zachęcająca. Nie kupię.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zobaczyć jak wygląda na doll. Może kupię :3



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa, ale muszę ją najpierw przymierzyć ;) Chociaż ze względu na cenę myślę że nie trafi do mojej szafy

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapka sama w sobie jest ładna, gdyby była bez woalki na pewno byłaby już w mojej szafie, chociaż cena wygórowana.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujące połączenie, ale jeszcze nie wiem do czego ją wykorzystam. Cena nie zachęca, mogłaby być trochę tańsza. Muszę się jeszcze zastanowić.
    Kasia2001B

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem trochę zawiedziona, ponieważ Admini zepsuli tak ładną czapkę niepotrzebną siatką. Gdyby nie ona na pewno bym ją kupiła, bo sama czapka wygląda bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę przeraża mnie te połączenie. Czapka jest kompletnie nie w moim stylu, pewnie miało komu przypada do gustu takie ekstremalne połączenie luzu i elegancji. Nie przepadam za czapkami z daszkiem, więc nawet jeśli byłaby ona bez woalki to bym jej nie kupiła. Cena jest przesadzona, bez przesady! Nie kupię jej z pewnością.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  19. Czapka ogólnie sama w sobie jest świetna, ale ta siatka psuje cały efekt i przez to jej nie kupie ;c

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem fajna, o ile będę mogła, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czapka jest ładna, ale mnie nie zachwyciła. Nie kupię jej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowita! Z pewnością ją kupię, chociaż nie wiem czy ją wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czapka jest śliczna i bardzo mi się podoba /
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko psuje ta siatka...pasowałaby bez tego do tylu sportowych stylizacji! ;/ nie kupię
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupiłabym gdyby nie ta siatka. Cena za wysoka jak na taką czapkę.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  26. Czapka sam w sobie jest bardzo ładna. Ale ta siatka psuje wszystko. Cena według mnie, nie jest straszna. Muszę się jeszcze zastanowić nad jej zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ehh, w ogóle nie mój styl i nie wyląduje w mojej szafie. Admini zepsuli siatką, bez tego to może bym się nią zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czapka jest super, jednak nie w moim stylu. Staram się kupować wszystkie Hot Buys'y, ale no właśnie nie mam kasy. XD

    princess63star

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim skromnym zdaniem - czapka jest NIESAMOWITA. A inspiacją była moja ukochana RIRI....

    Tak długo na to czekałam... :)


    gabadoll (tudzież gabisska)

    OdpowiedzUsuń