sobota, 19 kwietnia 2014

Nowy Hot Buys: Party Crop Top

Starplaza przywitała kolejnego Hot Buys'a, przypadającego na kwiecień. Dziś jest to krótki top z dziurkami i napisem Party. Zgodnie z zapowiedzią trafił do sklepu RIO. Koszt jego zakupu wynosi aż 16sd. Na początku myślałam, że będzie fajny. Jednak na zapowiedzi nie było widać jego faktury i napisu. Teraz, gdy go przymierzyłam, zmieniam zdanie - nie należy do najlepszych. Dekolt pod szyję to zupełnie nie moja bajka, nie przepadam za tym. Do tego cena jest stanowczo zawyżona. 
Podoba Wam się? Skusicie się?


34 komentarze:

  1. Mnie również nie przekonał dekold. Nie ma w tym topie nic nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. fakttrochę za wysoki i krótki ale faktura całkiem ciekawaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo mieszane uczucia. Tu się się świetnie prezentuje, zaraz jest za krótki i drogi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie urzekł mnie ten dekolt ,nie lubię takich wysokich topów. Myślę ,że cena również jest przesadzona ,jest wiele ładniejszych i tańszych ubrań ,nawet hb ;)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dziurki są ładne, ale mogło być lepiej. Jeszcze cena jak po zbóju:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogi, i brzydki nie kupuję.

    AsiaPati

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię cropp topy i na stardoll i w rzeczywistości, ale ta bluzka w ogóle ich nie przypomina. Nie cierpię kołnierzy pod szyje. Nie kupię go.
    Kasia2001B

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada ładnie, ale jeszcze sie zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszy rzut oka wygląda nie najgorzej, ale nie jest raczej w moim stylu więc raczej jej nie kupię. Zobaczę jednak jak będzie wyglądał na mojej doll.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ładna, nie kupię.
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  11. nie kupię
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wygląda tak źle, ale muszę jeszcze zobaczyć jak na doll leży, bo z tego co piszesz to nie za ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanowię się jeszcze nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się, napis zupełnie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się i raczej nie kupię . Bluzka jest nie w moim stylu .
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pierwszy rzut oka wygląda całkiem ładnie, lubię dziurawe ubrania, a,top wygląda całkiem ładnie. Złoty napis ,,Party" też ciekawie wygląda. Zobaczę jak wygląda na doll.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podoba mi się i jest za drogi.

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się, choć cena za wysoka a długość pozostawia wiele do życzenia. Jeszcze się zastanowię nad kupnem.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłabym, ale ten napis zepsuł wszystko. Cena nie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  20. NIe podoba mi się. Nie lubię ubrań tego stylu. W dodatku ta cena! nie kupię go.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przekonał mnie. Napis jest tandetny, w dodatku ten dekolt. Poza tym nie lubię takich krótkich bluzek, a 16 SD to trochę dużo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wcale nie prezentuje się najgorzej, choć rzeczywiście cena jest zbyt wysoka i do ona zniechęca. Idę zobaczyć jak będzie na lalce wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  23. Top w zapowiedzi wyglądał fajnie, ale teraz zmieniłam zdanie. Jedynym plusem są wyciecia. Napis jest brzydki i psuje cały efekt. Cena jest wysoka, wiec na pewno go nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanawiam się. Jest ładna, ale coś mi nie pasuje :|

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi tam się podoba. Dziury sprawiają, że nie jest nudny, a napis... jest okej. Gdyby nie był taki drogi na pewno już bym go miała, ale na razie zastanawiam się nad kupnem.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie podoba mi się. Nie kupię.



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie podoba mi się, brzydko leży na doll :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Według mnie top jest trochę za krótki, ale mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. A mi się bardzo podoba napewno go kupię mimo dość wysokiej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda ,że nie jest gładki. Wtedy bym kupiła.. no ale to w końcu Rio.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się podoba. Tylko ja bym zdecydowała się albo na gładką teksturę z napisem party, albo na tą w te dziurki ale bez napisu. Cena tylko mnie zniechęca, więc co do zakupu się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń