czwartek, 10 kwietnia 2014

Nowy Hot Buys: Disco Earrings

W Starplazie pojawił się drugi kwietniowy Hot Buys. Tym razem są to złote kolczyki kółka z różowymi frędzelkami. Ich cena wynosi 8sd i zgodnie z zapowiedzią trafiły do sklepu z biżuterią Epiphany. Na wstępie powiem, że minusem jest to, że są z Salou Piękności. Byłyby o wiele praktyczniejsze, gdyby umieszczone zostały w apartamencie. Sam ich wygląd mi nie przeszkadza, całkiem mi się podobają. Można je wykorzystać jako delikatny akcent kolorystyczny w stylizacji. 
Podobają Wam się? Skusicie się?


28 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się. Prawda, minusem jest to, że są z salonu piękności.
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takich kolczyków...nie kupię.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem kolczyki są piękne. Ten artykuł ma coś w sobie charakterystycznego. Kolczyki mają bardzo ładną budowę, a frędzelki dużo dodają blasku. Z wielką chęcią kupię.

    sisi3305

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki już kupiłam i noszą się bardzo ładnie. Sama budowa wygląda niesamowicie. Polecam!!!

    sisi3305

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nie lubię takich kolczyków. Te nie są złe ale nie podobają mi się aż tak bym je kupiła.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba jakiś żart. Wyglądają jak darmowka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się, nie lubię biżuterii z salonu.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zbyt. W dodatku z salonu. Nie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie cierpie dodatków z salonu piękności... Wyglądają kiczowato ,również myślę że nie są warte hb , nawet gdyby były darmówką i tak bym jej nie zrobiła.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej go nie kupię - rzeczy z salonu na ogół się nie przydają :/
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podobają mi się. Wyglądają, jakby to były frędzelki z firanek przypięte do złotego kółka. Drugim minusem jest cena, według mnie odrobinę za wysoka jak na takie kolczyki. Na dodatek na mojej Doll nie ładnie wyglądają.

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie są złe, ale raczej nie korzystam z biżuterii z salonu piękności ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki są ładne i dopracowane, ale jeśli mam być szczera to szkoda mi na nie pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie złe nie są ale nie lubię biżuterii z salonu piękności. Też trzeba za nie zapłacić a za darmo nie są. Według mnie jest więcej minusów jak plusów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie są złe, ale niestety są w salonie piękności, więc nie kupię. Wolę dodatki w apartamencie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolczyki nie podobają mi się. Sam pomysł na zrobienie frędzelków i ich wykonanie jest fajny, ale złota część nie za bardzo mi się podoba. Nie lubię biżuterii z salonu piękności, cena też jest wysoka. Na pewno ich nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za bardzo mi się podobają. Dobry pomysł, ale gorsze wykonanie. Nie kupię ;\

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podobają mi się i ich nie kupię. Te frędzelki są kiczowate ._.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podobają mi się. Są kiczowate, no, po prostu brzydkie. xd
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolczyki mi się nie podobają i nie kupię :)
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie podobają mi się te kolczyki, nie przydadzą mi się. Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakby były mniejsze, to może i bym się skusiła, a tak to podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie podobają mi się, nie kupię.

    OdpowiedzUsuń