wtorek, 15 kwietnia 2014

Nowy Hot Buys: Carro Armato Boots

Do Starplazy doszedł następny kwietniowy Hot Buys. Dziś są to ciężkie czarne botki na platformie. Zgodnie z zapowiedzią trafiły do sklepu Original Future. Aby je posiadać, musimy wydać 14sd. Według mnie są obłędne. Wiem, że niby w nich nic nadzwyczajnego nie ma, ale klasyka jest zawsze modna. Podoba mi się ich krój, takich ciężkich butów już jakiś czas szukam na Stardoll. No i ta platforma... Biały pasek sprawia, że buty nie są nudne. Mamy dużo wariantów ich wykorzystania, dlatego też poważnie zastanowię się nad ich zakupem. Mimo wysokiej ceny polecam je również Wam. 
Podobają Wam się? Skusicie się?


23 komentarze:

  1. Ojej śliczne, już kupuje!
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne :) Już mam pomysły na wykorzystanie ich w stylizacjach ♥ Szkoda tylko ,że nie mam sd na ich zakup ;/ Może jeszcze uzbieram ,mam nadzieję. Mam pomysł co do nałożenia na nie platform z Fallen Angel :> Udany hb :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztują trochę sporo, ale myślę, że warto poświęcić te 14sd :)

      Usuń
  3. Ja nie preferuję takich butów, bo po prostu mi się nie podobają , więc nie kupię ich.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuudowne, takich butów trzeba było na stardoll. Lecę je kupić! ;3
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne buty. Może je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się, ale są drogie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie dużej ilości osób buty będą się podobać. Ja nie wiedzę nic szczególnego w nich co zachęciło by mnie do ich kupna. Cena nie jest ani z wysoka ani z niska. Nie kupię ich, ponieważ nie są w moim stylu :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty sa fajne. Mają ładny kształt i platformę. Jednak ja mam juz pare takich ,,ciężkich" butów, wiec te wydają mi sie zbędne, tym bardziej, ze cena nie jest zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie mi się nie podobają. Nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są świetne, takich szukam w realu. Zdecydowanie muszę je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku nie byłam do nich przekonana, zwykłe czarne platformy-oto, co w nich widziałam. Moje zdanie zmieniło się diametralnie, kiedy ujrzałam te same buty z bliska! Takiego rodzaju platform nie jest zbyt wiele na Stardoll, nie jestem przekonana, a może nie przyzwyczajona do ich noszenia, ale uważam, że naprawdę warto je kupić pomimo troszkę wysokiej ceny. Jest to według mnie jak dotąd najlepszy kwietniowy Hot Buys :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kupię ;) Muszę zobaczyć jak wyglądają na doll ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zobaczyć jak będą wyglądać na dollce. Prezentują się świetnie.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne, bardzo mi się podobają i myślę, że je kupię.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś również pojawił się drugi Hb, którym są buty z Rio Chicas.

      Usuń
  15. Ja już je mam, są naprawdę cudowne, do wielu stylizacji będą pasować :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam buty na takiej platformie, zaraz je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Za tę cenę można dostać coś znacznie lepszego, na razie się wstrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne buty! jest wielka prawdopodobność, że sobie kupię.

    sisi3305

    OdpowiedzUsuń