środa, 9 kwietnia 2014

Nowa kolekcja Callie's Picks

Do Starplazy trafiła właśnie nowa kolekcja Callie's Picks zatytułowana Spring Whites. Wśród rzeczy możemy znaleźć m.in. ubrania i akcesoria, które dawniej miały metkę Hot Buys. Ceny wahają się od 8 do 24sd. Najdroższa jest sukienka będąca kiedyś właśnie Hot Buys'em. Tylko dwie rzeczy są dostępne za starmonety - okulary i torba. Admini chyba trochę przesadzają z parciem na zarobek, starając się wydusić z użytkowników jak najwięcej. 
              Moim zdaniem kolekcja nie powala, jednak można w niej znaleźć kilka perełek.

                                        Podoba Wam się? Zamierzacie coś kupić?



27 komentarzy:

  1. Być może coś kupię. :3

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo przypadły mi do gustu ubrania. Niektóre z nich były już w starplazie ,a teraz ich cena jest o wiele wyższa. Możliwe ,że kupię rzeczy za sm ,ale sd nie będę wydawać ;/

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość mam, kupię koszulę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet ładne rzeczy, ale staniki nie latają. Admini mogli bardziej się postarać, miałam większe oczekiwania...

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo rzeczy już mam. Raczej nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszy rzut oka nic mi się nie podoba, jednak po dokładnym przypatrzeniu się kilka rzeczy przypadło mi do gustu. To są np. buty i torebka z drugiego manekina i kilka innych drobiazgów :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  7. Znajdzie się kilka rzeczy, które mi się względnie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra kolekcja. Bluzka z Archive i torebka z Chanel będą moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam parę rzeczy, może jeszcze dokupię.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja bardzo mi się podoba, ale niektóre rzeczy stracą na wartości. Zresztą jak zawsze, szkoda, że np. sukienka HB jest teraz bez metki, która jest bardzo ważna dla kolekcjonerów.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubrania są ładne i modne, ale niektóre nie są całkiem w moim typie. Pare ubrań jest bardzo ładnych, choć najbardziej podoba mi się trzeci manekin, na którym jest bardzo ładna biała torebka i biełe w lekko szare paski spodnie (legginsy). Myślę, że chętnie coś kupię.

    sisi3305

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kupię torebkę i okulary za sm.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja jest nawet fajna, ale szalu nie ma. Upatrzylam sobie jedynie torebkę, sukienkę i spódnice, które kiedyś były już w starplazie.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to gratuluję adminom, powodzenia jak NSS sobie coś kupi. Według mnie powinni dać więcej rzeczy za Sm a nie tylko dwie!. A co do kolekcji, nie podoba mi się. Można znaleźć parę ładnych ubrań ale nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Crop top z ostatniego manekina wygląda ciekawie ;)
    Kasia2001B

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam kilka rzeczy kupiłam, ale bez rewelacji. Koszula biała mi się bardzo podoba miałam ją zamiar kupić, ale dobrze, że tego nie zrobiłam bo teraz byłabym stratna -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rzeczy. Kilka z nich kupię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba nic nie kupię. Sukienki nie przypadły mi do gustu
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam w planach zakup 2 rzeczy, ale może jeszcze coś mnie przekona.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic mi się nie podoba i moim zdaniem ta kolekcja należy do jednej z najgorszej .
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  21. Cała kolekcja jest średnia, ale znajdzie się kilka perełek, które warto kupić.

    OdpowiedzUsuń